اخبار تکنولوژی

گوشی ردمی A3x در وبسایت جهانی شیائومی لیست شد

گوشی ردمی A3x روی وبسایت جهانی شیائومی لیست شده است که نشان می‌دهد این گوشی بزودی عرضه خواهد شد. این لیست طراحی و مشخصات کامل گوشی را فاش کرده، اما این برند هنوز برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در بازارها از جمله هند اعلام نکرده است.

Redmi A3x دارای صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی HD+با پنل LCD و مجهز به تراشه Unisoc T603 است. این گوشی در سه گزینه رنگی عرضه خواهد شد و دارای دوربین عقب دوگانه ۸ مگاپیکسلی است.

انتظار داریم جزئیات قیمت و در دسترس بودن Redmi A3x زمانی که این گوشی در بازارهای خاص عرضه شود، اعلام خواهد شد. در حال حاضر در وب‌سایت جهانی با دو پیکربندی رم و فضای ذخیره‌سازی، ۳ گیگابایت رم+ ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت و گزینه‌های رنگی Aurora Green، Midnight Black و Midnight White فهرست شده است.

A3x در حال حاضر راهی بازار پاکستان با برچسب قیمت ۱۸۹ پوند شد. انتظار داریم بزودی در هند به فروش برسد. احتمالاً در کنار Redmi A3 استاندارد در کشور قرار خواهد گرفت. طبق لیست، ردمی A3x دو سیم کارته با اندروید ۱۴ همراه بوده و تا دو سال آپدیت بزرگ و سه سال آپدیت امنیتی کسب خواهد کرد.

این گوشی به صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی HD+ (720 x 1650) LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی محلی ۵۰۰ نیت مجهز است. با نمایشگر ناچ که طراحی جذابی دارد. گوشی جدید سری A ردمی مجهز به تراشه هشت هسته‌ای Unisoc T603، همراه با ۴ گیگابایت رم LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 است. رم آن در کنار ۸ گیگ رم مجازی قرار می‌گیرد. همچنین حافظه داخلی با اسلات کارت میکرو اس دی تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است.

در بخش دوربین، Redmi A3x دارای سیستم دوربین دوگانه عقب است که شامل یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی به همراه سنسور QVGA می‌شود. برای سلفی و چت تصویری، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. طبق لیست، گزینه‌های اتصال در Redmi A3x شامل Wi-Fi، بلوتوث ۴.۲، GPS، GLONASS، Galileo، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و پورت USB Type-C می‌شود.

گوشی ردمی A3x به بازار جهانی رسید

سنسورهای موجود در این گوشی شامل شتاب‌سنج، حسگر نور محیط مجازی، قطب‌نمای الکترونیکی و حسگر مجاورت می‌شود. حسگر اثر انگشت جانبی دارد و از قابلیت بازگشایی چهره مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد. ردمی A3x دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی دارد و ابعاد ۱۶۸.۴×۷۶.۳×۸.۳ میلیمتر دارد.

در دیگر خبرها شیائومی گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود یعنی گوشی Redmi 13 4G را در بازار جهانی معرفی و عرضه کرد. این محصول جدید Redmi 13 4G نامگذاری شده است. دستگاه را باید جانشین Redmi 12 4G دانست. این مدل دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک حفره دوربین در وسط نمایشگر جای گرفته که برای لنز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و در عقب نیز حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تعبیه شد.

ردمی ۱۳ نسخه ۴G با پردازنده مدیاتک Helio G91 Ultra و باتری ۵۰۳۰ میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود. محصول جدید دارای استاندارد ضد پاشش آب IP53، شارژ سریع ۳۳ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا