اخبار تکنولوژی

گوشی ردمی K70 اولترا با ۲۴ گیگ رم معرفی شد

شیائومی بالاخره گوشی موردانتظار ردمی K70 اولترا را معرفی کرد. این جدیدترین گوشی پرچمدار از زیر برند اقتصادی شیائومی است و مشخصات و ویژگی‌های درجه یک را ارائه می‌دهد. گذشته از آن Redmi K70 Ultra Champion Edition اخیرا رونمایی شد و اکنون مدل پایه آن نیز معرفی شده است.

غول فناوری چینی از Redmi K70 Ultra با مشخصات بالا و طراحی پریمیومی رونمایی کرد. قسمت عقب دارای یک صفحه شیشه‌ای تخت با لبه‌های خمیده است. این گوشی دارای یک جزیره بزرگ دوربین بوده که سه حسگر تصویر و یک ماژول فلاش LED را در خود جای داده است. با افزودن به حس پریمیومی آن، یک فریم فلزی در قسمت کناری تعبیه شد. Redmi استاندارد رتبه IP68 در K70 Ultra برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار استفاده کرد. مدل از نظر ابعاد بیش از ۱۶۰.۳۸  در۷۵.۱۴ در ۸.۳۹ میلیمتر و وزن ۲۱۱ گرم است.

در همین حال، نمای جلو دارای یک نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی بلند است که وضوح ۱.۵K، پشتیبانی HDR10+و  Dolby Vision با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش Redmi K70 Ultra یک صفحه تخت با یک حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و شیائومی به لطف کاهش نور PWM بیش از ۳۸۴۰ هرتز، وعده محافظت از چشم پیشرو در شرایط نور کم را می‌دهد.

این گوشی در بخش فنی به چیپست پرچمدار مدیاتک Dimesnity 9300+ مجهز شده که مبتنی بر فرآیند ۴ نانومتری است. شیائومی این تراشه را با تراشه تقویت سیگنال اختصاصی Pengpai T1 همراه کرده است. این مدل وعده افزایش ۱۲ درصدی عملکرد WiFi، بهبود ۲۰ درصدی عملکرد GPS و افزایش قابل توجه ۵۸ درصدی در قدرت سیگنال WiFi 5G را ارائه می‌دهد.

K70 Ultra دارای چیپست Surge P2 برای شارژ سریع، G1 برای مدیریت انرژی و تراشه D1 است که به عنوان یک پردازنده نمایشگر مستقل عمل می‌کند. یک باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در پیکربندی ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت عرضه خواهد شد.

گوشی ردمی K70 اولترا از راه رسید

در بخش دوربین، سه سنسور تصویر در عقب و یک دوربین سلفی در جلو دارد. شما یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX906 دریافت می‌کنید که با یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین عکاسی ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. در همین حال، در جلو یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد. سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از: بلندگوهای استریو دوگانه، اسکنر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، پشتیبانی از دو سیم کارت، NFC و پوسته سفارشی HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید.

شیائومی گوشی Redmi K70 Ultra را در رنگ‌های مختلف، یعنی Ink Feather Black، Clear Snow White و Ice Blue عرضه کرده است. همچنین در چندین پیکربندی ذخیره‌سازی ذکر شده به فروش می‌رسد که به شرح زیر است:

  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۲۵۹۹ یوان (۳۵۸ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت – ۲۸۹۹ یوان (۳۹۹ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت – ۳۱۹۹ یوان (۴۴۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت – ۳۵۹۹ یوان (۴۹۵ دلار)

یک نسخه ۲۴ گیگابایت رم+ ۱ ترابایتی نیز وجود دارد که قیمت آن ۳۹۹۹ یوان (۵۵۰ دلار ) است، اما برای Redmi K70 Ultra Champion Edition است. این یک نسخه ویژه است که با همکاری خودروساز لوکس لامبورگینی طراحی شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا