اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی نوت ۶۰ در اندونزی رونمایی شد

دیروز ریلمی از گوشی‌های سری Realme 13 5G در هند رونمایی کرد. حالا این برند همان طور که انتظار می‌رفت گوشی جدیدی از سری نوت را در بازار اندونزی معرفی کرده است. ریلمی نوت ۶۰ به‌عنوان جانشین Note 50 سال گذشته عرضه می‌شود. این نسخه به‌روزرسانی‌های تدریجی را نسبت به نسخه قبلی خود با برچسب قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

نوت ۶۰ صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی با طراحی ناچ و چانه ضخیم در پایین را حفظ کرده است. رزولوشن HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت دارد. از نظر طراحی، این گوشی دارای یک قاب تخت با یک اسکنر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور و یک الگوی کوچک در پنل عقب تعبیه شده است. دارای استاندارد IP64 در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش هم است.

در بخش تصویربرداری، Note 60 دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بوده و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. در بخش فنی، Realme Note 60 به همان پردازنده هشت هسته‌ای Unisoc T612 مجهز شده که نوت ۵۰ را نیز تامین می‌کند. تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در خود جای داده است. همچنین از فناوری رم مجازی برای عملکرد یکپارچه پشتیبانی می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی هوشمند از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم افزاری، با سیستم عامل اندروید ۱۴ خارج از جعبه عرضه می‌شود.

ریلمی نوت ۶۰ از راه رسید

Note 60 از۹۰ دلار برای نسخه پایه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. پیکربندی‌های ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت به ترتیب ۱۰۳ دلار و ۱۲۹ دلار قیمت دارند. در رنگ‌های مشکی مرمری و آبی وویجر ارائه می‌شود. این دستگاه در حال حاضر برای خرید در اندونزی موجود است و انتظار می‌رود بزودی در بازارهای بیشتری عرضه شود.

در دیگر خبرها تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید تاکنون رونمایی شدند. اما تعداد بسیاری هم در کار است که بزودی رونمایی خواهند شد و آنها شیائومی MIX Fold، MIX Flip و ریلمی جی تی ۷ پرو هستند. انتظار می‌رود Realme GT 7 Pro یک دستگاه پرچمدار شگفت‌انگیز باشد که برخی از مشخصات برتر را با برچسب قیمتی نه چندان بالا ارائه می‌کند. آخرین مشخصات فاش شده از آن نیز اطلاعات بسیار جالبی را در مورد آن نشان می‌دهد.

افشای جدیدی از مشخصات ریلمی جی تی ۷ پرو نشان می‌دهد که صفحه نمایش OLED تخت BOE با وضوح ۱.۵k را به نمایش می‌گذارد. مطمئناً از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می‌کند و اعداد بالایی را برای حداکثر میزان روشنایی خود حفظ می‌کند. برای عملکرد بالا، چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 را در خود جای داده است، بنابراین یکی از اولین دستگاه‌هایی است که از آن استفاده می‌کند.

همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای مجموعه‌ای از دوربین‌های شگفت انگیز است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید خواهد داشت. همچنین اشاره شده است که دارای لنز زوم پریسکوپ خواهد بود. برآمدگی دوربین به شکل مستطیل در گوشه سمت چپ پنل عقب قرار دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا