اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی GT 5 Pro بعد از Redmi K70 معرفی می شود

گوشی ریلمی GT 5 Pro آینده در پایگاه‌های اطلاعاتی AnTuTu و TENAA چین رویت شده است. این گزارش حاکی از عرضه قریب الوقوع GT 5 Pro در بازار چین دارد. با این حال، یک افشا اخیر نشان می‌دهد که ممکن است تا پایان سال جاری عرضه شود.

به نظر می‌رسد در پستی Weibo، افشاگر صنعت Digital Chat Station ترتیب ورود گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را فاش کرده است. سری iQOO 12 ابتدا در ۷ نوامبر و به دنبال آن OnePlus 12 عرضه می‌شود. پست قبلی توسط همین افشاگر نشان داده که OP12 در این ماه، در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

پس از OP12، این احتمال وجود دارد که بازار چین شاهد ورود سری Redmi K70 باشد. پیش بینی شده که هر دو K70 و K70 Pro در دسامبر سال جاری در چین عرضه خواهند شد. متعاقباً انتظار می‌رود ریلمی تا پایان سال ۲۰۲۳ از Realme GT 5 Pro رونمایی کند.

گوشی ریلمی GT 5 Pro احتمالاً با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر ارائه می‌شود. این گوشی با اندروید ۱۴ مبتنی بر رابط کاربری Realme UI 5، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی که از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند، برخوردار است.

گوشی ریلمی GT 5 Pro در نزدیکی رونمایی

GT 5 Pro ممکن است در چندین پیکربندی وارد بازار شود، با بالاترین مدل دارای ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0. برای سلفی، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی و بدنه عقب آن دارای دوربین اصلی جدید Sony LYT-T808 با پشتیبانی OIS، لنز ۸ مگاپیکسلی OmniVision OV08D10 فوق عریض و تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 خواهد بود.

در دیگر خبرها وان پلاس و ریلمی، طبق گزارش Times of India به نقل از یک منبع ناشناس، دو برند متعلق به BBK در حال خروج از بازار تلویزیون هند هستند. این دو شرکت به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ وارد بخش تلویزیون این کشور شدند. هر دو OnePlus و Realme به دلیل قیمت رقابتی و ویژگی‌های برتر که به آنها کمک کرد برندهای معتبری مانند LG، Samsung، Sony و غیره را به چالش بکشند، از موفقیت و رشد برخوردار بودند.

بازار تلویزیون در هند به دلیل افزایش خدمات استریم، اینترنت مقرون به صرفه، جام جهانی جاری و فروش فصل جشن، شاهد رشد شدیدی است. هر دو وان پلاس و ریلمی در هند به صورت محلی تلویزیون تولید می‌کنند. آنها همچنین در ساخت کانال‌های فروش و برندسازی در این دسته سرمایه گذاری کرده بودند.

TOI همچنین گزارش می‌دهد که OnePlus و Realme تولید و فروش تلویزیون در این کشور را متوقف خواهند کرد. با این حال، آنها به تجارت گوشی‌های هوشمند خود ادامه خواهند داد. هر دو شرکت هنوز بیانیه رسمی در این مورد به اشتراک نگذاشتند. در حالی که خروج گزارش شده از وان پلاس و ریلمی تعجب‌آور است، شیائومی همچنان در بخش تلویزیون در هند پیشرفت می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا