اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی GT 6T معرفی شد

ریلمی امروز با معرفی ریلمی GT 6T از سری GT خود گزینه جذابی را معرفی کرد. این گوشی دو سال پس از عرضه آخرین گوشی GT توسط این شرکت به بازار آمد. اجازه دهید مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Realme GT 6T را شرح دهیم.

قلب ریلمی GT 6T چیپست کاملا جدید کوالکام Snapdragon 7+ Gen 3 است. این اولین گوشی با این چیپ بوده که امتیازات بنچمارک بیش از ۱.۵ میلیون در AnTuTu را بدست آورد. این دستگاه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه شده است. این گوشی توسط یک محفظه بخار خنک کننده یخ ۹ لایه که مساحت کلی ۱۰۰۱۴ میلی متر مربع را پوشش می‌دهد، خنک نگه داشته می‌شود.

ریلمی GT 6T بر روی جدیدترین اندروید ۱۴ با رابط کاربری Realme اجرا می‌شود و برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری انحصاری خود را برای استخراج بیشتر چیپ دارد. شما یک حالت Geek Power Tuning دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد فرکانس CPU و GPU را سفارشی کنید و GT Mode 5.0، که تثبیت فریم هوش مصنوعی، زمان‌بندی منابع در سطح اتمی و رندر ناهمگن GPU را برای حفظ نرخ فریم بالا با حداقل نوسانات ارائه می‌دهد.

ریلمی در مورد نمایشگر نیز خودداری نمی‌کند. GT 6T دارای صفحه نمایش خیره کننده ۶.۷۸ اینچی LTPO امولد با حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیت است. این روشن‌ترین صفحه نمایش گوشی هوشمند در بازار است. اما توجه داشته باشید که حداکثر روشنایی جهانی معمولی ۱۶۰۰ نیت و حداکثر روشنایی دستی ۱۰۰۰ نیت برای استفاده روزمره است.

علاوه بر این، فناوری ۸T LTPO امکان نرخ نوسازی متغیری را فراهم می‌کند که به صورت پویا بین ۱ هرتز و ۱۲۰ هرتز تنظیم می‌شود و نرمی را بهینه می‌کند و در عین حال عمر باتری را کاهش می‌دهد. Gorilla Glass Victus 2 در برابر ضربه‌ها و خراش‌های روزمره محافظت می‌کند.

گوشی ریلمی GT 6T از راه رسید

سیستم دوربین عقب دارای یک سیستم دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است، در حالی که یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی وجود دارد. ریلمی GT 6T همچنین یک گوشی با باتری پرظرفیت است که باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی SuperVOOC دارد. شارژر داخل جعبه موجود است.

علاوه بر این، این گوشی وعده داده است که ۴ سال بروزرسانی نرم افزار و ۳ سال بروزرسانی سیستم عامل دریافت کند. گزینه‌های اتصال شامل بلوتوث ۵.۴ و وای فای ۶ می‌شود و هر دو سیم کارت از حالت آماده به کار ۵G پشتیبانی می‌کنند. Realme GT 6T در رنگ‌های فلوید نقره‌ای و سبز تیغی موجود است.

 در دیگر خبرها ریلمی اخیراً Realme Note 50 را معرفی کرده که یک گزینه سطح پایه در فیلیپین است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در برخی از بازارهای آسیایی از جمله اندونزی طی روزهای آینده عرضه شود. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ریلمی قصد دارد سال ۲۰۲۴ از سری ریلمی نوت چندین مدل معرفی و عرضه کند.

به گفته فرانسیس وونگ، مدیرعامل ریلمی اروپا و مدیر بازاریابی جهانی، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی دو گوشی با برند نوت در ماه‌های آینده است. افشای اخیر وجود گوشی به نام Realme Note 1 را فاش کرد، اما این شرکت وجود آن را تأیید نکرده است. با قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار، گوشی‌های Realme Note آینده قیمت کمتری نسبت به گوشی‌های دیگر با برند Note از سایر برندهای گوشی هوشمند خواهند داشت.

در حالی که سری Realme’s Note در بازارهای آسیایی خواهد بود، تنها کشوری که آن را دریافت نخواهد کرد هند است. دلیل احتمالی پشت آن این است که Realme در حال حاضر یک برند فرعی به نام Narzo دارد که محصولات میان رده و ابتدایی را از طریق آمازون به فروش می‌رساند. سایر گوشی‌های ریلمی با برند غیر Narzo از طریق Flipkart در این کشور در دسترس هستند.

در بازارهای دیگر، ریلمی امیدوار است در سال ۲۰۲۴ بیش از  ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند سری نوت را بفروشد. این شرکت نسبت به رقبای خود در مقایسه با ارائه طراحی بهتر و مواد با کیفیت بالا خوش‌بین است. این شرکت همچنین بر جنبه‌های دیگری مانند کنترل کیفیت و پس از فروش برای تجربه بهتر برای کاربران سری Note تمرکز خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا