اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی GT 7 Pro امسال از راه می رسد

برند گوشی‌های هوشمند Realme امروز رسما از عرضه گوشی هوشمند ریلمی GT 6 در بازارهای جهانی خبر داد و انتظار می‌رود این دستگاه ماه آینده وارد بازار شود. اخیرا سری GT ریلمی با عرضه گوشی هوشمند ریلمی GT 6T به بازار هند بازگشته است. اکنون تأیید شده است که ریلمی امسال یک دستگاه GT دیگر را در هند راه‌اندازی خواهد کرد. به نظر رسیده باید بزودی شاهد عرضه ریلمی GT 7 Pro باشیم.

معاون ریلمی، Chase Xu اخیراً پستی را در X به اشتراک گذاشته است که در آن بیان شده که ۴۵۲ روز از آخرین نسخه GT می‌گذرد و از کاربران پرسیده است که آیا برای بازگشت آماده هستند یا خیر.

در این پست، یکی از کاربران X در مورد اینکه چرا ریلمی GT 5 Pro در هند عرضه نشد، اظهار نظر کرد، در پاسخ چیس پاسخ داد که Realme GT 7 Pro امسال در بازار هند عرضه خواهد شد. تا کنون مشخص نیست که Realme GT 7 Pro یک نسخه ریپک از یک گوشی هوشمند خواهد بود یا یک نسخه جدید، قبل از اینکه به نتیجه‌ای برسیم باید منتظر جزئیات بیشتر در مورد دستگاه باشیم.

طبق گزارش‌ها، ریلمی GT 6 نسخه‌ی ریپک ریلمی GT Neo 6 خواهد بود که اخیراً در بازار چین عرضه شده است. انتظار می‌رود Realme GT 6 از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 استفاده کند، در حالی که گزارش اخیر نشان می‌دهد این دستگاه با ویژگی‌های Gen AI عرضه می‌شود. دستگاه آینده می‌تواند بر روی Realme UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا شود.

ریلمی GT 7 Pro بزودی از راه می رسد

انتظار داریم دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که نمایشگر OLED با وضوح صفحه نمایش ۱.۵k و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پیدا کند. در حالی که گفته می‌شود این گوشی هوشمند با ۲۴ گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 وارد بازار خواهد شد.

در دیگر خبرها ریلمی قرار است گوشی هوشمند ریلمی C63 را ۵ ژوئن در مالزی معرفی کند. این گوشی قرار است به عنوان جانشین ریلمی C53 از سال گذشته وارد بازار شود. محصول پیش رو پیشتر دارای گواهی‌های متعددی از جمله FCC، TUV، BIS و موارد دیگر رویت شد. اکنون، قبل از مراسم معرفی، این دستگاه در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده و برخی از جزئیات کلیدی رویت شده است.

تلفن ریلمی C63 با شماره مدل RMX3939 در پایگاه داده Geekbench فهرست شده است. این مادربرد دارای کد رمز ums9230_latte بوده و از هشت هسته با فرکانس ۱.۸۲ گیگاهرتز تشکیل شد. این نشان می‌دهد که دستگاه می‌تواند توسط یک پردازنده UniSoC T612 روی آنبورد انرژی گیرد. این گوشی با ۶ گیگابایت رم در لیست قرار گرفت. تلفن هوشمند جدید ریلمی با سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا خواهد شد.

در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench، ریلمی C63 به ترتیب امتیاز ۴۲۳ و ۱۴۷۲ را کسب کرده است. پلتفرم بنچمارک جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند را فاش نمی‌کند. طبق گواهی TUV، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کند.

از نظر طراحی، Realme C63 دارای قاب تخت و ماژول دوربین مربعی با دو سنسور و یک واحد فلاش LED است. ظاهری شبیه به آیفون دارد. پیشنهاد آینده در رنگ‌های سبز و آبی در دسترس خواهد بود. اولی دارای یک الگوی گرادیان بوده در حالی که دومی دارای یک پنل عقب با بافت چرم مصنوعی است. همچنین تایید شده که C63 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا