اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی GT7 پرو یک پرچمدار برجسته است

Realme GT6 Pro هنوز رسما رونمایی نشده و ظاهراً در چند ماه آینده از راه خواهد رسید، اما ما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد جانشین آن ریلمی GT7 پرو داریم. به گفته افشاگر مطرح چینی Digital Chat Station، ظاهراً باید تا پایان سال رونمایی شود.

گفته شده GT7 Pro با صفحه نمایش LTPO OLED با وضوح ۱.۵K ساخته شده توسط یک سازنده چینی ناشناس، چیپ کوالکام Snapdragon 8 Gen 4، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسل با زوم ۳ برابری همراه خواهد بود. در بخش عقب شامل دوربین تله فوتو پریسکوپ شده و یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی یا پرظرفیت‌تر هم دارد.

از آنجایی که انتظار داریم GT6 چین اشتباه گرفته شود، از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد، اگر GT7 Pro کمتر از آن باشد، شگفت زده خواهیم شد، به خصوص که پیشتر شنیدیم دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بوده و بایستی سرعت شارژ بالاتری پیدا کند. اینها همه جزئیاتی هستند که در حال حاضر منتشر شدند، اما هنوز ماه‌های زیادی تا رونمایی شدن GT7 Pro باقی مانده است، بنابراین زمان زیادی برای پر کردن جاهای خالی بیشتر است.

گوشی ریلمی GT7 پرو اواخر ۲۰۲۴ از راه می رسد

در دیگر خبرها ریلمی پیشتر از تلفن ریلمی C63، یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید که قرار است در تاریخ ۵ ژوئن در اندونزی عرضه شود، رونمایی کرد. این دستگاه به کاربرانی که به دنبال تعادل بین مقرون به صرفه بودن و عملکرد هستند پاسخ می‌دهد.

C63 دارای پردازنده Unisoc T612 است که عملکرد قابل اعتمادی را برای کارهای روزمره ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند بین پیکربندی‌هایی با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند و از انجام مالتی تسکینگ روان مطمئن شوند. گزینه‌های ذخیره سازی شامل ۱۲۸ گیگابایت، با امکان افزایش بیشتر از طریق درگاه کارت microSD می‌شود. این گوشی جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۴ را اجرا کرده و دسترسی به جدیدترین ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های امنیتی را فراهم می‌کند.

C63 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۴ اینچی HD+ با نرخ نوسازی نرم ۹۰ هرتز است. این به یک تجربه کاربر پاسخگوتر و از نظر بصری دلپذیرتر ترجمه می‌شود، به ویژه هنگام پیمایش در محتوا یا بازی کردن. این صفحه نمایش همچنین دارای حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت بوده که موجب شده حتی در محیط‌های روشن نیز قابل مشاهده باشد. این شرکت یک سنسور نور دوگانه هوش مصنوعی تعبیه کرده که به طور خودکار روشنایی صفحه را بر اساس شرایط نور محیطی تنظیم می‌کند، عمر باتری و راحتی کاربر را بهینه.

این گوشی با ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند Mini Capsule، فناوری لمس هوشمند آب باران و ژست‌های هوا، تجربه کاربر را یک قدم جلوتر می‌برد. در حالی که جزئیات هنوز به طور کامل فاش نشده، این ویژگی‌ها احتمالا کاربری مالتی مدیا و تعامل با تلفن را افزایش می‌دهند. قسمت عقب C63 دارای یک سیستم دوربین دوگانه است که در جزیره‌ای به شکل مد روز قرار گرفته که یادآور گوشی‌های هوشمند پیشرفته است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا