اخبار تکنولوژی

گوشی زنفون ۱۱ اولترا ایسوس قدرتمندتر از همیشه

طبق گزارش‌ها، ایسوس در حال کار بر روی معرفی زنفون ۱۱ اولترا است. گزارش‌های اخیر مشخصات و رندرهای کلیدی آن را فاش کرده که نشان می‌دهد شباهت‌هایی با ROG Phone 8 Pro دارد.

در حال حاضر، این دستگاه در Geekbench رویت شده و به این نکته اشاره می‌کند که این شرکت می‌تواند قبل از اعلام رسمی آن را به صورت داخلی آزمایش کند. در اینجا نگاهی داریم به جزئیاتی که از طریق لیست Geekbench گوشی Zenfone 11 Ultra ظاهر شده است.

دستگاه ایسوس با نام ASUS_AI2401_H که در Geekbench ظاهر شده چیزی نیست جز Zenfone 11 Ultra آینده. جزئیات CPU و GPU که در آن ذکر شده نشان می‌دهد که دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۱۶ گیگابایت رم قدرت می‌گیرد.

از نظر نرم‌افزاری، این گوشی طبق لیست Geekbench، اندروید ۱۴ را ارائه می‌کند. در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ، دستگاه به ترتیب ۲۲۲۶ و ۶۹۴۹ امتیاز کسب کرد.

طبق گزارش‌های اخیر، Zenfone 11 Ultra با پنل ۶.۷۸ اینچی AMOLED LTPO وارد بازار می‌شود که رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو و ۵۰ مگاپیکسل (Sony IMX890 با گیمبال OIS) + 13 مگاپیکسل (فوق عریض) + ۳۲ مگاپیکسل (۳x تله فوتو) در عقب خواهد داشت.

گوشی زنفون ۱۱ اولترا بزودی از راه می رسد

انتظار می‌رود زنفون ۱۱ اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه شود. احتمالاً یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۵ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات در آن قرار دارد. انتظار می‌رود که در پنج رنگ مانند مشکی ابدی، آبی آسمانی، خاکستری مه‌آلود، سبز سبز و صحرای سینا وارد بازار شود.

تاکنون شایعات و اطلاعات متعددی از این گوشی پرچمدار منتشر شد که هر یک به موارد خاصی اشاره داشتند. برند تایوانی در تلاش بوده طراحی مشابه سری راگفون ۸ را برای مدل‌های استاندارد نیز در نظر گیرد. برخلاف مدل‌های گیمینگ که بیشتر افراد گیمر را هدف قرار می‌دهد، گوشی آینده مذکور برای عموم افراد تدارک دیده شده است.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا رسما شاهد معرفی این مدل توسط ایسوس باشیم. شرکتی که برای سال ۲۰۲۴ برنامه بزرگی داشته و علاوه بر گوشی، روی لپ تاپ هم فعالیت دارد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا