اخبار تکنولوژی

گوشی شیائومی میکس فلیپ راهی بازار شد

هفته گذشته، شیائومی رویدادی را برای معرفی گوشی‌های تاشو جدید خود، یعنی شیائومی میکس فولد ۴ و شیائومی میکس فلیپ برگزار کرد. همانطور که در زمان عرضه اعلام شد، هر دو دستگاه از امروز برای خرید در چین در دسترس هستند.

گوشی میکس فلیپ صفحه‌نمایش داخلی ۶.۸۶ اینچی اولد TCL C8+ تاشو با وضوح FHD+ یا  ۲۹۱۲ در ۱۲۲۴ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، فناوری LTPO و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت را به اضافه ۲۱۶۰ پیکسل هرتز ارائه می‌کند. صفحه نمایش خارجی ۴.۰۱ اینچی اولد TCL C8+ با رزولوشن ۱۳۹۲ در ۱۲۰۸ پیکسل، همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت، کاهش نور PWM در سطح ۲۱۶۰ هرتز و شیشه محافظ شیائومی برخوردار است.

سایز آن در حالت تا شده ۷۴ × ۷۴ × ۱۶ میلیمتر است و وقتی باز شود به ۱۶۷.۵ × ۷۴ × ۷.۶ میلی‌متر می‌رسد و وزنی ۱۹۰ تا ۱۹۲ گرمی دراد.  این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 برخوردار بوده و دارای باتری ۴۷۸۰ میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ ۶۷ واتی است. این دستگاه براساس اندروید ۱۴ با HyperOS 1.0 عمل می‌کند.

در بخش دوربین، Mix Flip دارای یک دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین عقب متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS و یک لنز تله فوتو OV60A4 با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر و OIS است. ویژگی‌های اضافی عبارتند از اسکنر اثر انگشت جانبی، سیستم خنک‌کننده مایع سه بعدی VC با ابعاد ۳۵۰۰ میلی‌متر مربع، بلندگوهای دوگانه و مدیریت باتری پیشرفته و تراشه‌های بهبود سیگنال.

شیائومی میکس فلیپ از راه رسید

باید بیان داشت، قیمت شیائومی میکس فلیپ ۵۹۹۹ یوان (۸۲۵ دلار) برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایتی، ۶۴۹۹ یوان (۸۹۵ دلار) برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی و ۷۲۹۹ یوان (۱۰۶۰ گیگابایت) برای نسخه ۱ ترابایت/ ۱۶ گیگ رم است. در رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه می‌شود.

طبق گزارش ها، شیائومی میکس فولد ۴ ممکن است در انحصار بازار چین باقی بماند، در حالی که Mix Flip ممکن است در سطح جهانی عرضه شود. با این حال، دومی ممکن است در هند عرضه نشود.

در دیگر خبرها شیائومی در حال آماده شدن است تا تبلت Redmi Pad SE 4G خود را در تاریخ ۲۹ جولای عرضه کند و ما همچنین انتظار داریم که تبلت ردمی Pad SE 8.7 در کنار آن رونمایی شود.

اکنون رندرهایی برای دستگاه ۸ اینچی در کنار مشخصات کلیدی آن فاش شد. شیائومی این تبلت را با پنل LCD دارای سایز ۸.۷ اینچی و وضوح HD (800 x 1340 پیکسل) عرضه خواهد کرد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می رود این تبلت به چیپست هلیو G99 مدیاتک در کنار رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی مجهز شود که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

در بخش نرم‌افزاری آن شاهد اندروید ۱۴، احتمالاً با سیستم‌عامل Hyper OS شیائومی و باتری ۶۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی خواهیم بود. درگاه USB-C دیگر، جک هدفون و اتصال بلوتوث ۵.۳ هم در این مدل تعبیه شد. محصول ردمی و شیائومی دارای ویژگی‌های برجسته و مشخصات کلیدی قابل توجه هستند که می‌توانند نظر مخاطب را جلب کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون شیائومی میکس فلیپ به سایت این برند مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا