اخبار تکنولوژی

گوشی شیائومی ۱۵ در CMIIT لیست شد

سری گوشی شیائومی ۱۵ در نزدیکی راه است و فاصله زیادی با عرضه رسمی آن نداریم. افشا و شایعات دستگاه در حال حاضر در وب گرد آمده است. اکنون این دستگاه‌ها در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIIT) گواهی دریافت کرده‌اند. این لیست همچنین تأیید می‌کند که ما به عرضه رسمی این گوشی نزدیک شده‌ایم.

شیائومی ۱۵ امروز در وب سایت صدور گواهی CMIIT مشاهده شد. این وب سایت هیچ مشخصات و جزئیات سخت افزاری در مورد دستگاه آینده را فاش نمی‌کند. این فقط برخی از جزئیات اساسی مانند وجود شبکه ۵G را تأیید می‌کند که کاملاً واضح است.

محصول آینده شیائومی یکی از اولین گوشی‌های هوشمند در جهان خواهد بود که از چیپست پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 قدرت می‌گیرد. قرار است مجموعه‌ای شگفت انگیز از مشخصات سخت افزاری را ارائه دهد. دوربین‌ها همچنین با یک سنسور اصلی ۱/۱.۳۱ ۵۰ مگاپیکسلی Light Hunter 900 که با یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو شناور ۵۰ مگاپیکسلی همراه شده است، بسیار شگفت انگیز هستند. این گوشی در همکاری Leica و Xiaomi توسعه پیدا می‌کند.

این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱.۵k پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی سریع ۱۲۰ هرتز است. به طور کلی، شیائومی ۱۵ یک پرچمدار جمع و جور کامل بوده که در میان پرچمداران کامپکت برجسته قرار می‌گیرد.

شیائومی ۱۵ در نزدیکی

در دیگر خبرها شیائومی کاملاً آماده است تا نسل بعدی گوشی‌های سری T، سری گوشی شیائومی ۱۴T را در یک رویداد رسمی که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، رونمایی کند. سری ۱۴T شیائومی برخی از ویژگی‌های بسیار چشمگیر را در رده متوسط ​​پرمیوم به همراه خواهد داشت. سری ۱۴T شیائومی نسخه‌ای از Redmi K70 Ultra خواهد بود که ماه گذشته در چین با Mix Flip و Mix Fold 4 معرفی شد. با این حال، نسخه جهانی سری ۱۴T پیکربندی‌های دوربین متفاوتی خواهد داشت. سری شیائومی ۱۴T دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵Kبا نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود.

Xiaomi 14T اولین پردازنده مدیاتک Dimensity 8300 Ultra را ارائه خواهد کرد، در حالی که Xiaomi 14TPro از قدرتمندترین تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9300+ استفاده می‌کند. این تراشه دارای امتیاز قابل توجه Antutu با بیش از ۲۳ میلیون امتیاز است. Xiaomi 14T Pro همچنین دارای یک تراشه گرافیکی مستقل D1 برای افزایش نرخ فریم بازی است و تجربه بازی بسیار کارآمد و روان را تضمین می‌کند.

سری ۱۴T دارای دوربین سه گانه لایکا خواهد بود. ۱۴T دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۶ اینچی سونی IMX 906 OIS، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Samsung JN1 تله فوتو است. در حالی که Xiaomi 14T Pro دارای سنسور تصویر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۳۱ اینچی Light Hunter 900 با OIS، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 تله فوتو خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا