اخبار تکنولوژی

گوشی فلیپ آنر دارای نمایشگر بیرونی بزرگ

پیشتر تصاویری از گوشی فلیپ آنر به نام Magic Flip V که به لطف درخواست ثبت اختراع در اداره ملی مالکیت معنوی چین در اینترنت منتشر شده بود، طراحی منحصر به فرد این گوشی با گوشه‌های تیز را به نمایش می‌گذاشت. تأیید این پتنت نشان می‌دهد که آنر در حال برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی تاشویی است که با طراحی متمایز خود از رقبا پیشی می‌گیرد.

افشاگر موثق Digital Chat Station مدعی است که عرضه این گوشی بزودی، احتمالا در ماه آینده، به عنوان بخشی از سری Magic انجام خواهد شد. او همچنین ادعا می‌کند که Magic Flip V به بزرگ‌ترین باتری و صفحه نمایش خارجی در بین گوشی‌های تاشو موجود در بازار مجهز خواهد بود.

بر اساس تصاویر ثبت اختراع، سیستم دوربین عقب فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند که در مقایسه با سایر گوشی‌های تاشو موجود در بازار، مزیت قابل توجهی محسوب می‌شود. همچنین حاشیه‌های این گوشی در مقایسه با Galaxy Z Flip 5 بسیار باریک‌تر به نظر می‌رسد.

گوشی فلیپ آنر در رندری جدید

گوشی فلیپ آنر دارای نمایشگر بیرونی بزرگ

منبع این اطلاعات همچنین اشاره می‌کند که این گوشی تاشو از نظر تعداد دفعات تا شدن، “مقاومت نسبتا بالایی” خواهد داشت. ژائو مینگ، مدیر عامل Honor، در مصاحبه‌ای پس از معرفی سری Honor 200 در ۲۷ ماه می، به گوشی تاشو آینده این شرکت اشاره کرد و اذعان داشت که این گوشی “ارزش پیشنهادی منحصر به فردی” را ارائه می‌دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که زنجیره تامین Honor در حال حاضر بر روی ارائه بزرگ‌ترین صفحه نمایش خارجی در یک گوشی فلیپ متمرکز شده است. عملکرد این صفحه نمایش می‌تواند به یکی از نقاط قوت اصلی Magic Flip V تبدیل شود. تاریخ دقیق عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست. با انتشار اطلاعات بیشتر، جزئیات تکمیلی را به اطلاع شما خواهیم رساند.

در دیگر خبرها آنر پس از عرضه در چین طی ماه مارس، آنر مجیک ۶ آر اس آر PD را در بازارهای جهانی معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه با همکاری خودروساز افسانه‌ای پورشه ساخته شده است. دارای طراحی مجلل خیره کننده و البته مشخصات برتر است. نوع جهانی مشابه نمونه چینی آن است.

آنر مجیک ۶ آر اس آر PD که با USP کلیدی دستگاه شروع می‌شود، طراحی از پورشه تایکان افسانه‌ای الهام گرفته است. این گوشی دارای یک ماژول دوربین بیرون زده به شکل شش ضلعی در رنگ مشکی است. دارای قاب آلیاژ تیتانیوم بوده که بادوام و سبک وزن به نظر می‌رسد. پنل عقب نیز دارای بدنه‌ای شبیه به پرواز است که از طراحی عمودی جلوی خودرو برای هر علاقه‌مندان به مسابقه الهام گرفته شد. این دستگاه دارای گواهی IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است.

آنر مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین دارای صفحه نمایش AMOLED خمیده با سایز ۶.۸ اینچ و وضوح FHD+ است. همچنین نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت HDR و حداکثر روشنایی جهانی ۱۸۰۰ نیت دارد. صفحه نمایش توسط محافظ نانوکریستال ضد خش Honor محافظت می‌شود.

در بخش سخت افزاری، محصول آنر پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را در خود جای داده است. دستگاه شامل ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی می‌شود. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۵۶۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی سیم ۶۶ واتی می‌گیرد. محصول آنر در رنگ‌های فروزن بری و خاکستری عقیق که در پورشه تایکان یافت می‌شود، به فروش می‌رسد. قیمت آن در بریتانیا ۱۵۹۹ پوند است و از امروز می‌توان آن را در وب سایت Honor و Porsche-Design.com خریداری کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا