اخبار تکنولوژی

گوشی لاوا O2 با مشخصات اقتصادی معرفی شد

لاوا گوشی هوشمند لاوا O2 را رسما در بازار هند عرضه کرد. این شرکت مدل را با وجود قیمت مقرون به صرفه با طراحی پریمیومی عرضه کرد. جدیدترین گوشی تنها چند هفته پس از عرضه Lava Blaze Curve وارد بازار می‌شود. بنابراین اکنون، بیایید نگاهی به قیمت گذاری O2 بیندازیم.

این برند گوشی لاوا O2 را با طراحی شیشه‌ای براق معرفی کرد که برای بخش قیمت ارزان آن غیرمعمول است. دارای عقب شیشه‌ای AG بوده که به زیبایی آن افزوده. در همین حال، قسمت جلو دارای یک پنل ۶.۵ اینچی LCD است که وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری گوشی هوشمند به پردازنده UNISOC T616 مجهز شده که با ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه شده است. این شرکت ادعا می‌کند که چیپست به O2 کمک کرده سریع‌ترین گوشی در این بخش باشد.

کاربران می‌توانند حافظه را از طریق رم مجازی ۸ گیگابایتی و اسلات کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند. در قسمت عقب یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی با فلاش LED و در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تدارک دیده شده از شارژ سریع سیمی ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به دو سیم‌کارت، اسکنر اثر انگشت جانبی، حسگر تشخیص چهره و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

Lava O2 در چندین رنگ جذاب به نام‌های بنفش باشکوه، طلایی سلطنتی و سبز امپراتوری رونمایی شده است. این مدل با قیمت ۱۰۲ دلار در منطقه عرضه شد. با این حال، برند حتی یک تخفیف ۵۰۰ روپیه در نظر گرفته که قیمت موثر را به تنها ۷۹۹۹ روپیه کاهش می‌دهد. اولین فروش در ۲۷ مارس آغاز می‌شود و دستگاه به طور انحصاری از طریق وب سایت رسمی آمازون و لاوا در دسترس خواهد بود.

گوشی لاوا O2 از راه رسید

در دیگر خبرها طبق گزارش‌ها، لاوا در حال کار بر روی تلفن هوشمند لاوا Yuva 4 Pro است. این دستگاه در یک افشا ظاهر شده که تصویر زنده و همچنین مشخصات کلیدی آن را توسط Paras Guglani فاش کرده است. انتظار می‌رود که Yuva 4 Pro به عنوان جانشین یووا ۳ پرو که ماه گذشته معرفی شد، وارد بازار شود. در همین حال، این برند بومی نیز در حال انتشار Blaze Curve 5G است. برای اطلاع از جزئیات یووا ۴ پرو ۵G لو رفته به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تصویر زنده لو رفته از Lava Yuva 4 Pro 5G این گوشی هوشمند را با ماژول دوربین دایره‌ای نشان می‌دهد. این دو سنسور با یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در خود جای داده است. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای فرم فشرده با لبه‌های منحنی است. در گزینه رنگ آبی دیده می‌شود و ممکن است در زمان عرضه انواع بیشتری وجود داشته باشد. یک نام تجاری Lava به همراه متن ۵G در پنل عقب وجود دارد که تأیید می‌کند دستگاه سازگار با ۵G خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا