اخبار تکنولوژی

گوشی لاوا Yuva 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسل در راه است

لاوا در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید در هند است. این برند بومی اکنون تاریخ عرضه محصول آینده را اعلام کرده است. این شرکت یک تیزر از لاوا Yuva 5G به اشتراک گذاشته که طراحی آن را فاش می‌کند. علاوه بر این، آمازون همچنین یک میکروسایت از دستگاه را قرار داده است که در دسترس بودن آن در پلت فرم تجارت الکترونیک را تأیید می‌کند.

Yuva 5G قرار است در تاریخ ۳۰ می به وقت محلی در هند رونمایی شود. ویدیوی تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، دستگاه را با یک قاب صاف نشان می‌دهد. انتظار می‌رود دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل کند. یک ماژول دوربین دایره‌ای در عقب وجود دارد. این گوشی هوشمند در رنگ آبی و سبز عرضه خواهد شد. این برند اضافه می‌کند که این گوشی دارای عقب شیشه‌ای درجه یک با روکش مات خواهد بود.

تایید شده است که Yuva 5G با دوربین دوگانه عرضه می‌شود که سرلوحه آنها یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. در جلو، دستگاه دارای یک بریدگی حفره وسط در راستای مرکز و یک چانه ضخیم در پایین است. سینی سیم‌کارت، پورت USB-C و جلوپنجره بلندگو در پایین قرار دارند در حالی که قسمت بالایی گوشی دارای جک ۳.۵ میلی‌متری است.

لاوا Yuva 5G در راه است

باقی جزئیات Yuva 5G در حال حاضر یک راز باقی مانده است. اخیراً یک تلفن هوشمند Lava بر روی پلتفرم بنچمارک Geekbench با شماره مدل LXX513 مشاهده شده است. گفته می‌شود که از Dimensity 6080 یا ۶۳۰۰ استفاده می‌کند. در همین حال، Paras Guglani، مشاور اطلاعاتی اضافه می‌کند که Yuva 4 Pro 5G که اوایل ژانویه امسال رویت شد، با تغییر در برنامه‌ها با نام Yuva 5G عرضه خواهد شد.

برند گوشی Lava متعلق به شرکت Lava International Ltd است، یک شرکت چند ملیتی هندی است که در زمینه تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و لوازم الکترونیکی مصرفی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۹ به عنوان شاخه‌ای از فعالیت‌های ارتباط از راه دور تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در نویدا، اوتار پرادش، هند قرار دارد.

Lava یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی های هوشمند در هند است و به خاطر گوشی‌های با کیفیت و مقرون به صرفه‌اش شناخته شده است. این شرکت طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند را از جمله گوشی رده پایه گرفته تا گوشی سطح بالا ارائه می‌دهد. گوشی های هوشمند Lava در سراسر جهان از جمله هند، نپال، بنگلادش، سریلانکا، اندونزی، مکزیک، خاورمیانه، پاکستان و روسیه به فروش می‌رسند.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، Lava برندی عالی برای انتخاب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا