اخبار تکنولوژی

گوشی مدل ۲۰۲۵ ویوو Apex در راه است

سری ویوو Apex سری محصولات کانسپت Vivo با خلاقانه‌ترین طراحی در این این برند است. Apex در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار با “ویوو Apex 2019” معرفی شد. این گوشی هوشمند برخی از جالب‌ترین فناوری‌های نوآورانه را در آن زمان به ارمغان آورد.

این اولین گوشی ۵G ویوو با طراحی Unibody بود. صفحه نمایش بدون دکمه فیزیکی و گریل بلندگو خمیده بود. دارای لمس حساس به فشار و اسکنر اثر انگشت تمام صفحه زیر نمایشگر. برای جبران گریل اسپیکر، این گوشی هوشمند مفهومی از فناوری Body SoundCasting برای تبدیل کل صفحه نمایش به بلندگو از طریق لرزش صفحه استفاده می‌کرد. پورت USB با شارژ مغناطیسی جایگزین شد.

سپس ویوو بازی خود را با گوشی هوشمند مفهومی Apex 2020 که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، افزایش داد. این گوشی حتی دیوانه کننده‌تر بود. دارای صفحه نمایش خمیده ۱۲۰ درجه در دو طرف. از آنجایی که هر دو طرف تقریباً خمیده بودند، دوباره دکمه‌های فیزیکی و گریل بلندگو وجود داشت. این گوشی دوباره دارای دکمه حساس به فشار و فناوری SoundCasting نسل سوم بود.

این تلفن هوشمند مفهومی همچنین دارای اولین دوربین سلفی زیر نمایشگر ویوو و فناوری زوم پیوسته ۵X-7.5X بود. همچنین این اولین باری بود که Vivo تثبیت کننده جهانی را در گوشی هوشمند معرفی کرد.

گزارش جدیدی منتشر شد که به احتمال وجود یک تلفن هوشمند مفهومی جدید ویوو Apex که می‌تواند Apex 2025 باشد، اشاره کرد. طبق گزارش Digital Chat Station، یک شرکت روی گوشی با دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر کار می‌کند. اگرچه هیچ اشاره‌ای به نام شرکت یا گوشی هوشمندی نشده، اما ما فرض می‌کنیم که این نام از سری Apex باشد.

ویوو Apex سال ۲۰۲۵ از راه می رسد

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده چهارگانه میکرو ۲K با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر دوگانه است. این گوشی هوشمند همچنین دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک سه بعدی خواهد بود. تاکنون هیچ شرکتی موفق به تولید دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر نشده، بنابراین ارزش تماشای نحوه انجام ویوو را دارد.

زمان عرضه در حال حاضر مشخص نیست و هیچ خبری در دست نیست که آیا این گوشی هوشمند به تولید انبوه می‌رسد یا مانند هر گوشی Apex یک مدل مفهومی باقی می‌ماند. ما به دنبال گزارش جدید در مورد این تلفن هوشمند ادامه خواهیم داد، بنابراین لطفاً منتظر اخبار جدید باشید.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود که گوشی آیکیو ۱۳ بزودی رونمایی شود زیرا این گوشی بخشی از چندین افشاگری و شایعات اخیر بوده است. یک منبع آگاه ادعا کرده  که جانشین iQOO 12 ممکن است با تغییر طراحی قابل توجهی همراه باشد.

یک مشاور دیگر چندین مشخصات کلیدی گوشی مورد انتظار از جمله پردازنده، نمایشگر، دوربین، باتری و جزئیات شارژ را فاش کرده است. برخی از این جزئیات قبلاً اشاره شد. قابل ذکر بوده که iQOO 12 ابتدا در نوامبر ۲۰۲۳ در چین رونمایی شد و در دسامبر همان سال در هند عرضه شد. بر اساس یک پست Weibo توسط Panda is Bald، آیکیو ۱۳ می‌تواند با طراحی نوار نور عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا