اخبار تکنولوژی

گوشی مرموز Meizu بزودی معرفی می شود

میزو کار روی یک گوشی هوشمند جدید با نام ناشناخته را آغاز کرده است. Gizmochina گوشی مرموز Meizu را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده است. تنها چیزی که در مورد این گوشی هوشمند شناخته شده، شماره مدل آن است. اما با شماره مدل می‌توانیم “چند حدس” بزنیم.

بر اساس پایگاه داده IMEI، این گوشی هوشمند جدید دارای شماره مدل M469Q خواهد بود. وقتی به شماره مدل نگاه می‌کنیم، می‌توان گفت که شباهت زیادی به شماره مدل گوشی هوشمند میزو دارد. M469Q شبیه میزو ۲۱ نوت با شماره مدل M468Q است. شاید گوشی هوشمند اسرارآمیز با شماره مدل M469Q دارای ویژگی‌های مشابه با میزو ۲۱ نوت باشد. البته فراموش نکنیم که این یک پیش بینی است. اما بیایید نگاهی به ویژگی‌های میزو ۲۱ نوت بیندازیم تا ایده بگیریم.

Meizu 21 Note دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۸T LTPO اولد است. این صفحه نمایش وضوح Full HD+ را ارائه می‌دهد. نرخ نوسازی بین ۱ تا ۱۴۴ هرتز متغیر است. حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش ۵۰۰۰ نیت بوده و همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی تامین میپ‌کند. این گوشی دارای گواهی IP65 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و تاریخ عرضه رسمی این گوشی مرموز Meizu به طور طبیعی ناشناخته است. با این حال، هم نام دستگاه و هم اطلاعات دقیق‌تری در آینده فاش خواهد شد. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم این گوشی هوشمند چه چیزی را ارائه می‌دهد.

گوشی مرموز Meizu در نزدیکی

در دیگر خبرها برند میزو پاوربانک بی سیم مغناطیسی ۳۵ واتی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی جدید را در بازار چین عرضه کرده است. قیمت این پاوربانک ۱۹۹ یوان (۲۷ دلار) است و اکنون در معرض فروش قرار گرفت.

این پاوربانک دارای یک حلقه مغناطیسی با ۱۶ هسته است که در یک طرح “۱ دایره + ۱ عمودی” قرار گرفتند. این طراحی سازگاری با اکوسیستم مغناطیسی Meizu Pandaer را تضمین می‌کند و تجربه شارژ ایمن و بدون دردسر را امکان‌پذیر می‌سازد. به سادگی گوشی خود را روی پاوربانک ببندید و شارژ به صورت خودکار شروع می‌شود.

برای شارژ سیمی، پاوربانک خروجی قابل توجهی ۳۵ وات ارائه می‌دهد که می‌تواند زمان شارژ دستگاه‌هایی را که از پروتکل‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین از شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند که با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار است. همچنین دارای قابلیت شارژ دوگانه بوده که به کاربران امکان می‌دهد دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند.

طبق گفته این شرکت، پاوربانک برند میزو می‌تواند یک آیفون ۱۵ را تقریباً دو بار، یک گوشی  سری Meizu 21 را تقریباً ۱.۲ بار و یک iPad Air را ۱.۱ بار به طور کامل شارژ کند. این پاوربانک از شارژ دوطرفه نیز پشتیبانی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که خود پاوربانک را شارژ کنید و همزمان دستگاه دیگری را انرژی بخشید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا