اخبار تکنولوژی

گوشی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا با قیمت ۸۰۰ دلاری معرفی شد

شرکت موتورولا به تازگی از محصول تاشو خود به نام ریزر ۴۰ اولترا رونمایی کرد. دستگاهی که به صورت عمودی باز و بسته شده و یک پرچمدار جذاب از زیربرند لنوو است.

ریزر ۴۰ اولترا به نمایشگر داخلی ۶.۹ اینچی LTPO AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی مجهز شده که پوشش گوریلاگلس ویکتوس هم برای محافظت بیشتر دارد. این صفحه نمایش از HDR10+ پشتیبانی کرده و شدت روشنایی آن به ۱۴۰۰ نیت می‌رسد.

در بخش صفحه نمایش بیرونی یک پنل امولد ۳.۶ اینچی ۱۰۶۶ پیکسلی تعبیه شده که تراکم ۴۱۳ppi داشته و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی ارائه می‌دهد. در سوی دیگر باید به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

محصول جدید موتورولا در بالاترین نسخه ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته و نسخه پایه ۸۵۰ دلار است. گزینه رنگی آن مشکی، قرمز و آبی خواهد بود و بزودی عرضه خواهد شد.

ریزر ۴۰ اولترا با طراحی شیک

ریزر 40 اولترا

در اخباری دیگر موتورولا یک گوشی هوشمند دیگر از سری Edge 40 را معرفی کرد که موتورولا Edge 40 بوده و از پردازنده مدیاتک قدرت می‌گیرد تا عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

این گوشی هوشمند دارای بدنه‌ای با ابعاد ۱۵۸.۴ در۷۲ در۷.۶ میلی‌متر است و در برابر آب با استاندارد IP68 مقاومت دارد. وزن دستگاه ۱۶۷ گرم یا ۱۷۱ گرم محسوب شده و فریم از نوع آلومینیوم است، در حالی که قاب عقب از پلاستیک ساخته شده، اما نسخه‌هایی با روکش چرم و چرم مصنوعی وجود دارد.

موتورولا اج ۴۰ دارای صفحه نمایش P-OLED با وضوح FHD+ است. این پنل از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، HDR10+ پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن تا ۱۲۰۰ نیت می‌رود. سایز صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچ بوده و دارای اسکنر اثر انگشت داخلی و حفره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت موتورولا مراجعه کنید. این برند در تلاش است سبد محصول خود را با گوشی‌های متعددی پر سازد تا بتواند مخاطب بیشتری کسب کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا