اخبار تکنولوژی

گوشی موتورولا Moto جی ۸۵ در تصویر جدید لو رفت

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید سری G به زودی در بازار است. ما گزارش های مربوط به موتورولا Moto جی ۸۵ آینده این شرکت را پوشش دادیم. اکنون، یک گزارش تازه، نگاهی مناسب به گزینه‌های طراحی و رنگ آن به ما ارائه کرده است.

همین هفته گذشته، Moto G85 در رندرهای لو رفته با صفحه نمایش خمیده و سیستم دوربین دوگانه در عقب مشاهده شد. قبل از آن، این گوشی هوشمند حتی در پلتفرم GeekBench نیز رویت شد. G85 جدید در دو گزینه رنگی نیز قابل مشاهده که شامل گزینه‌های خاکستری و سبز می‌شود. این گزینه سبز رنگی روشن با روکش چرم گیاهی در عقب دارد.

Moto جی ۸۵ یک میان رده پر ادعا

گوشی موتورولا Moto جی 85 در تصویر جدید لو رفت

رندرهای قبلی که به صورت آنلاین ظاهر شدند، یک نوع چرم گیاهی دیگر را به نمایش گذاشتند اما با یک مدل رنگ آبی. در بخش سخت افزاری، انتظار می‌رود که Moto G85 به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ مجهز شود که با ۸ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 619 همراه می‌شود. در حالی که شایعات ادعا می‌کنند که Moto G85 با Dolby Atmos عرضه می شود، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را حذف خواهد کرد.

در بخش دوربین، یک دوربین دوگانه در قسمت عقب دارید که از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و احتمالاً یک لنز با زاویه فوق‌العاده تشکیل شده است. Moto G85 در یک سایت خرده فروشی اروپایی مشاهده شد. به عبارت دیگر، راه‌اندازی گوشی هوشمند دقیقا در گوشه و کنار است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر بمانید زیرا در صورت در دسترس بودن اطلاعات اضافی، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم داد.

در دیگر خبرها چند ماه پیش، موتورولا شروع به آپدیت اندروید ۱۴ برای گوشی گوشی موتورولا Edge 30 Ultra در آمریکای لاتین و اروپا کرد. این بروزرسان سرانجام برای مشتریان هندی ارائه شد و آن را به عنوان دومین آپدیت سیستم عامل اصلی برای Edge 30 Ultra مشخص کرد.

بروزرسان با نسخه نرم افزاری U1SQS34.52-21-1-7 و حجم ۱.۴۹ گیگابایت ارائه می‌شود. در زمان عرضه، موتورولا وعده داده بود که این گوشی سه به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل را دریافت کند، بنابراین اندروید ۱۵ نیز در آینده در برنامه قرار دارد.

در اخبار دیگر، موتورولا به تازگی Edge 50 Pro را در بازار هند و Edge 50 Ultra را در بازار جهانی عرضه کرده است. Edge 50 Pro در حال رقابتی مانند ویوو V30 در بخش میان‌رده هند است، در حالی که انتظار می‌رود Edge 50 Ultra به زودی در هند عرضه شود.

در دیگر خبرها Moto E13 در ژانویه سال گذشته عرضه شد. این برند متعلق به لنوو در حال کار بر روی جانشین خود یعنی موتورولا Moto E14 است. این دستگاه اکنون دو گواهی دریافت کرده و لیست نام گوشی را تأیید می‌کند، در حالی که یک پرونده نظارتی دیگر جزئیات مربوط به باتری و سرعت شارژ آن را نشان می‌دهد.

نام Moto E14 توسط لیست TDRA امارات فاش شده است. همچنین عرضه این گوشی در کشور را تایید می‌کند. در همین حال، این دستگاه در وب سایت گواهی TUV Rheinland نیز مشاهده شد. با شماره مدل XT-2421-14 فهرست شده است. در پرونده نظارتی ذکر شده که دستگاه توسط یک واحد باتری ۴۸۵۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا