اخبار تکنولوژی

گوشی موتورولا Orion در سال ۲۰۲۵ رونمایی می شود

موتورولا در حال توسعه یک گوشی هوشمند تاشو دیگر است که در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. تیم Gizmochina دستگاه جدیدی با نام رمز موتورولا Orion شناسایی کرده است. موتورولا در تلاش بوده تا رقابت را در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو افزایش دهد.

نام تجاری محصول آینده موتورولا که از قرار تاشو هم است، هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، پیشوند “XT25” تایید می‌کند که گوشی هوشمند جدید در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود، بنابراین جایگاه Orion را در نقشه راه آینده موتورولا تثبیت می‌کند. هنوز مشخص نیست که موتورولا مدل Orion را در چه مناطقی عرضه خواهد کرد.

Razr 50 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی LTPO امولد تاشو، چیپست کوالکام Snapdragon 8s Gen 3، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بود. ما معتقدیم که گوشی هوشمند تاشو جدید با ویژگی‌های پیشرفته‌تر و بهبودیافته‌تر عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخصات فنی دستگاه جدید مشخص نیست.

در دیگر خبرها تنها دو ماه پس از عرضه موتورولا Moto G Stylus (2024)، ما در حال حاضر نگاهی پنهانی به جانشین آن، موتورولا Moto G Stylus (2025) داریم. به لطف یک رندر مطبوعاتی فاش شده که توسط MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده، ما تصویر واضح‌تری از آنچه از این گوشی هوشمند دارای قلم ارزان قیمت آینده انتظار داریم، کسب کردیم.

موتورولا Orion تاشو در نزدیکی

انتظار می‌رود که موتورولا Moto G Stylus (2025) با کد XT251V طراحی کلی مدل قبلی خود را حفظ کند. با این حال، یکی از تغییرات قابل توجه، پایان در عقب است. در حالی که مدل ۲۰۲۴ دارای بافت چرم گیاهی بود، به نظر می‌رسد نسخه ۲۰۲۵ روکشی براق دارد. سایر ویژگی‌های کلیدی که انتظار می‌رود بدون تغییر باقی بمانند عبارتند از: صفحه نمایش حفره وسط در جلو، سیستم دوربین دوگانه در عقب و نگهدارنده قلم واقع در پایین دستگاه. مشخصات این دستگاه آینده در حال حاضر ناشناخته است، با این حال، می‌توان انتظار داشت که نسبت به نسل قبلی خود بهبودهایی داشته باشد. در زیر می‌توانید به برگه مشخصات Moto G Stylus (2024) نگاهی بیندازید.

گوشی Moto G Stylus 5G (2024) دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full HD + POLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. قلم تعبیه شده در یک شکاف در پایین دستگاه قرار گرفته است.

برای دوربین‌ها، این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه است که از عکاسی ماکرو نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل است. دوربین عقب فیلم‌های Full HD را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، با گزینه اسلوموشن ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند، در حالی که دوربین جلو حالت ضبط دوگانه را ارائه می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا