اخبار تکنولوژی

گوشی میزو ۲۱ پرو و کسب تاییدیه چین

Meizu یکی از برندهایی است که در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در چین است. پیش بینی می‌‌شود که این برند ممکن است به‌زودی از میزو ۲۱ و میزو ۲۱ پرو با تراشه جدید در بازار داخلی رونمایی کند.

به تازگی، یک دستگاه Meizu، احتمالا متعلق به سری Meizu 21، موفق به کسب تاییدیه سازمان مخابراتی چین شد. این گواهی اشاره خوبی به این است که عرضه سری ۲۱ میزو ممکن است چندان دور نباشد.

طبق گزارش‌ها، نسخه استاندارد Meizu 21 دارای شماره مدل M461Q است. پیش بینی شده که شماره مدل M461H و M461S نیز با Meizu 21 مرتبط است. گزارش‌ها نشان داده که M481Q و M481S متعلق به میزو ۲۱ پرو خواهد بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، میزو ۲۱ پرو با شماره مدل M481S گواهی رادیویی را در چین دریافت کرد. این فهرست تنها تأیید می‌کند که با پشتیبانی از فناوری UWB فوق‌باند گسترده خواهد رسید. برای یادآوری، گوشی Meizu 21 (M461Q) ماه گذشته در همان وب سایت صدور گواهی مشاهده شد.

میزو ۲۱ پرو یک پرچمدار جدید

به احتمال زیاد، سری میزو ۲۱ به زودی در روزهای آینده گواهی ۳C و TENAA را در چین دریافت خواهد کرد. از این رو، به نظر می رسد که ممکن است تا پایان سال جاری یا اوایل ژانویه در چین شکسته شود.

طبق اطلاعات اخیر، میزو ۲۱ دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر BOE Q9 است که وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، کاهش نور PWM با شدت ۲۱۶۰ هرتز و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس Victus را ارائه می‌دهد. از نظر عمر باتری، سری میزو ۲۱ به یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۸۰ واتی مجهز شده است. گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ ممکن بوده تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 داشته باشد.

در مورد سیستم دوربین، میزو ۲۱ احتمالا دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سامسونگ GD2 در جلو و یک سیستم دوربین عقب با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX966 با OIS، یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی سامسونگ S5K3P9 و یک لنز تله فوتو پرتره ۱۲ مگاپیکسلی IMX663 با زوم اپتیکال ۲ برابر باشد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا میزو نسل جدید پرچمداران خود را به عنوان سری ۲۱ معرفی کند. این شرکت زیرند کمپانی خودروسازی مطرح جیلی بوده که فعالیت خود را در حوزه گوشی شروع کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا