اخبار تکنولوژی

گوشی ناتینگ فون ۲a در رنگ های جدید عرضه می شود

این شرکت در روز سه‌شنبه از طریق یک پست مرموز در رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد که ناتینگ فون ۲a ممکن است در رنگ‌های قرمز و زرد جدید در ۲۹ می عرضه شود. این گوشی هوشمند در ابتدا با دو گزینه رنگ سیاه و سفید عرضه شد.

سازنده گوشی‌های هوشمند به رهبری Carl Pei چند ماه پس از معرفی سومین رنگ آبی را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت خود معرفی کرد. نوع آبی به طور خاص برای هند ساخته شده است. همچنین در ماه‌های آینده ناتینگ نسخه Community Edition Phone 2a را راه‌اندازی خواهد کرد که از طراحی ارائه شده توسط علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند از طریق The Community Edition Project استفاده کند.

در یک پست X رسمی Nothing منتشر شد: «چیزی خاص. فردا.” به همراه یک تصویر تیزر متشکل از سه رنگ آبی، قرمز و زرد همراه بود که هر رنگ دارای جزئیاتی مانند کد رنگ هگزا دسیمال، اعداد CMYK و RGB و استاندارد رنگ RAL است.

در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد این پست مرموز به طور رسمی ارائه نشده است، اما به رنگ‌های جدید احتمالی که ممکن است برای Phone 2a معرفی شود اشاره می‌کند. این گوشی هوشمند در سراسر جهان در گزینه‌های رنگی سیاه و سفید در دسترس است در حالی که نوع آبی تازه معرفی شده انحصاری هند است.

در چند روز گذشته، صفحه ایکس ناتینگ چندین پست مرموز بدون زمینه منتشر کرده است، شاید برای ایجاد انتظاری که منجر به آشکار شدن رنگ‌های جدید شود. با این حال، انتظار می‌رود که گزینه‌های رنگی جدید فقط تغییرات زیبایی را به همراه داشته باشند. قابل ذکر است که اکانت‌های ایکس ناتینگ در هند تصاویر نمایشی خود را با متن “Nothing (R)” تغییر داده‌اند که اکنون نقاط قرمز و زرد را در خود جای داده است.

ناتینگ فون ۲a با رنگ جدید

یک تیزر برای افشای آینده نیز در Flipkart به صورت میکروسایت به صورت زنده پخش می‌شود. این صفحه می‌گوید: «داستانی از رنگ‌ها که به شدت منحصربه‌فرد است» و متن «به‌زودی» را در خود دارد. در حالی که به طور رسمی به Phone 2a اشاره‌ای نمی‌کند، در متن‌های بعدی تمجیدهای آن گوشی هوشمند خاص را ذکر می‌کند.

در دیگر خبرها ناتینگ پیشتر برند CMF را ایجاد کرد و اکنون قرار است بزودی گوشی CMF به عنوان اولین تلفن هوشمند این زیربرند ناتینگ معرفی کند. زیرا به تازگی اولین اطلاعات آن فاش شد.

زیربرند ناتینگ، CMF، با لوازم جانبی مقرون به صرفه خود مانند گردنبند، هدفون و شارژر، در بازار نامی برای خود دست و پا کرده است. با این حال، یک افشا اخیر نشان می‌دهد که CMF ممکن است با ورود به فضای گوشی‌های هوشمند قدمی فراتر بردارد. دستگاهی با شماره مدل “A015” در پایگاه داده گواهی BIS هند ظاهر شد. در حالی که این شماره مدل در ابتدا به گوشی آینده Nothing (3) مرتبط بود، BIS به طور خاص از آن به عنوان یک محصول CMF یاد می‌کند.

این موضوع هرگونه سردرگمی در مورد فون (۳) را برطرف می‌کند و باعث ایجاد حدس و گمان در مورد اولین گوشی هوشمند CMF می‌شود. شماره مدل “A015” نیز از طرح نام‌گذاری معمولی Nothing منحرف است (A063 برای فون(۱) و A065 برای فون(۲). این به ایده یک فون با برند CMF وزن بیشتری می‌بخشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا