اخبار تکنولوژی

گوشی ناتینگ PHONE (2A) در رنگ زرد بزودی عرضه می شود

در بازار همیشه در حال تحول گوشی‌های هوشمند، ناتینگ PHONE (2A) با طراحی منحصر به فرد خود متمایز است. به عنوان یک دستگاه میان رده با مشخصات چشمگیر، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اخیراً این شرکت تصمیم گرفته تا یک گزینه رنگ آبی جدید برای دستگاه بیاورد. این اولین مورد برای این شرکت بوده که پیشتر تنها گزینه‌های رنگی اصلی را ارائه می‌کرد.

نوع آبی بازخورد مثبت دریافت کرد و چیزی را تشویق کرد که گزینه‌های رنگارنگ‌تر را بررسی کند. بنابراین، این شرکت شروع به آزمایش دو گزینه رنگ اضافی برای Nothing Phone (2a) کرده است.

حساب رسمی X ناتینگ اخیراً گزینه‌های رنگی جدیدی را برای Phone 2 (a) معرفی کرده است. تیزر می گوید “(۲a)” اما با نقاط کوچک. این نقاط در رنگ‌های مختلف از جمله مشکی، آبی، زرد و قرمز هستند. علاوه بر این، شرکت دوباره پستی را منتشر کرد و بر سه رنگ آبی، زرد و قرمز تأکید کرد. این نشان می‌دهد که Nothing Phone (2a) واقعاً در چندین گزینه رنگی جدید عرضه می‌شود. معرفی گزینه‌های رنگی جدید نه تنها جذابیت زیبایی شناسی تازه‌ای را به کاربر می‌دهد، بلکه انتخاب‌های بیشتری را برای بیان سبک شخصی خود به کاربران ارائه می‌دهد.

ناتینگ PHONE (2A) در رنگ جدید

گوشی ناتینگ PHONE (2A) در رنگ زرد بزودی عرضه می شود

بسیاری از افراد به نسخه آبی Nothing Phone 2 (a) پاسخ مثبت نشان دادند و این ممکن است برای تیم Nothing در آزمایش گزینه‌های رنگی بیشتر اعتماد به نفس ایجاد کند. رنگ قرمز و زرد با طراحی شفاف ممکن است جذابیت بصری قابل توجهی باشد که در بازار گوشی‌های هوشمند متمایز است. با این حال، در حال حاضر جزئیات در مورد تاریخ انتشار گزینه‌های جدید کمیاب است، اگرچه ممکن بوده بزودی شاهد برخی اخبار باشیم.

برای یادآوری، ناتینگ PHONE (2A) بازار میان رده بالا را هدف قرار می‌دهد. بر روی ارائه یک زبان طراحی منحصربه‌فرد به لطف رابط حرف‌نویسی تمرکز دارد. این گوشی همچنین یک چیپست Dimensity 7200 Pro با عملکرد بالا را به همراه دارد. در جلو، گیمرها به لطف پنل امولد ۶.۷ اینچی FHD+ با صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خوشحال خواهند شد. در حالی که در بخش دوربین، این گوشی دارای سیستم دوربین دوگانه عقب ۵۰ مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی، این گوشی دارای دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. در نهایت، در بخش باتری، Nothing Phone (2a) با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات می درخشد. منتظر بروزرسانی‌های بیشتر در مورد تاریخ انتشار و در دسترس بودن گزینه‌های رنگی جدید باشید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا