اخبار تکنولوژی

گوشی نوبیا Z70 اولترا در آینده نزدیک معرفی می شود

شرکت ZTE در نظر دارد بزودی گوشی نوبیا Z70 اولترا پرچمدار را به عنوان مدلی برجسته رونمایی کند. گوشی که ویژگی‌های قابل توجهی ارائه خواهد داد و نزدیک است.

ZTE توسعه Nubia Z70 Ultra جدید را آغاز کرده است. Gizmochina نوبیا Z70 Ultra را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده است. ZTE در حال آماده شدن برای چالش کشیدن رقبای در بازار پرچمدار با گوشی هوشمند Z70 Ultra است. ZTE در حال آماده شدن برای رونمایی از این گوشی هوشمند در آینده نزدیک است. طبق پایگاه داده IMEI، نوبیا Z70 Ultra دارای شماره مدل NX731J خواهد بود. با این حال هنوز اطلاعاتی جز شماره مدل در مورد این گوشی هوشمند وجود ندارد.

نسل قبل نوبیا Z70 Ultra، نوبیا Z60 Ultra، به آخرین پردازنده کوالکام، Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شد. بنابراین نوبیا Z70 اولترا جدید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 عرضه خواهد شد. سایر مشخصات سخت افزاری ممکن است شامل برخی بهبودها در مقایسه با Nubia Z60 Ultra باشد. بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات Nubia Z60 Ultra بیندازیم.

نوبیا Z70 اولترا بزودی از راه می رسد

Z60 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED است. این صفحه نمایش رزولوشن ۱۱۱۶ در ۲۴۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی تقریباً ۴۰۰PPI را ارائه می‌دهد. وزن این گوشی هوشمند ۲۴۶ گرم و ابعاد آن ۱۶۴ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلی متر است. این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بوده و Z60 Ultra دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی است.

ZTE هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه رسمی نوبیا Z70 اولترا به اشتراک نگذاشته است. با این حال نوبیا زد ۶۰ اولترا در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شد بنابراین احتمالا گوشی هوشمند نوبیا زد ۷۰ اولترا نیز تا قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد شد. اما به یاد داشته باشید که این هنوز یک پیش بینی است. اطلاعات دقیق تر احتمالاً در آینده ارائه خواهد شد.

شرکت نوبیا یک برند چینی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و تجهیزات الکترونیکی فعالیت می‌کند. این برند زیرمجموعه شرکت بزرگ زد تی ای (ZTE) محسوب می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این مدل در نهایت رونمایی شود. مدلی که قطعا سخت افزار رده بالایی خواهد داشت و یک مدل برجسته از برند مورد اشاره محسوب می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا