اخبار تکنولوژی

گوشی نوکیا جی۴۲ در رنگ جدید صورتی عرضه شد

پیش از این، ما گزارش داده بودیم که نوکیا تایید کرده گوشی هوشمند نوکیا G42 را در ۱۱ سپتامبر راهی بازار هند خواهد کرد. قبل از عرضه در هند، نوکیا جی۴۲ که دارای تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ و نرخ نوسازی نمایشگر ۹۰ هرتز است، اکنون با رنگ صورتی جدید به فروش می‌رسد.

در یک پست اخیر شبکه اجتماعی X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد)، نوکیا موبایل از نوع رنگی جدید نوکیا G42 (So Pink) رونمایی کرد. برای کسانی که نمی‌دانند، زمانی که نوکیا جی ۴۲ در بازارهای جهانی عرضه شد، در دو رنگ خاکستری (خاکستری) و بنفش (بسیار بنفش) موجود بود. این شرکت هنوز به طور رسمی تایید نکرده است که آیا این نوع رنگ در هند نیز موجود خواهد بود یا خیر.

اما معرفی این نوع رنگی جذاب جدید با عرضه رسمی می‌تواند استقبال خوبی در بازار هند رو به رو شود. کسانی که نمی‌دانند این هیاهو چیست، می‌توانند مشخصات Nokia G42 را که در زیر ارائه شده است، مشاهده کنند.

نوکیا G42 دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی بوده که با کلید پاور یکپارچه شد. دستگاه به صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است. در بخش سخت افزاری، دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ بوده که با دو گزینه رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی همراه است. همچنین لازم به ذکر بوده که این گوشی هوشمند دارای رم ۱۱ گیگابایتی است و شامل رم مجازی می‌شود.

نوکیا جی۴۲ با رنگ جذاب صورتی

 نوکیا جی42

در سایر مشخصات، نوکیا G42 مبتنی بر اندروید ۱۳ بوده و دارای ماژول دوربین عقب بیضی شکل است. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است.

شرکت نوکیا هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده خود را معرفی کرده و به فروش می‌رساند. محصول جدید نیز یک گزینه میان رده اقتصادی بوده که ویژگی‌های جذابی برای آن تدارک دیده شد. دستگاه با داشتن قابلیت تعمیرپذیری ساده، توانست موردتوجه قرار گیرد. محصول نوکیا در بازارهای مختلفی به فروش رسیده و بزودی در هند نیز دردسترس است.

انتظار داریم تا پایان امسال گوشی جدید دیگری توسط نوکیا و شرکت HMD گلوبال معرفی شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به سایت نوکیا یا HMD مراجعه کنید. احتمالا بزودی مدل جدید دیگری هم از راه خواهد رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا