اخبار تکنولوژی

گوشی نوکیا C300 با قیمتی اقتصادی عرضه می شود

نوکیا برای چندین دهه به خاطر تلفن‌های همراه مستحکم و قابل اعتماد  شهرت داشته و اکنون این شرکت با عرضه گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا C300 و C110، جهشی رو به جلو دارد. این دو دستگاه قرار است به زودی راهی ایالات متحده شوند و مشخصات رسمی آن فاش شده است.

نوکیا C300 پیشرفته‌تر از این دو مدل است. این دستگاه دارای قابلیت ۵G بوده که به معنای سرعت اینترنت سریع‌تر و اتصال روان‌تر است. این گوشی همچنین دارای استاندارد ضداب IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند یک امتیاز محسوب می‌شود.

این دستگاه دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که باید انرژی کافی برای دوام در طول روز را در اختیار شما قرار دهد. با این حال، آن را با اندروید ۱۲ عرضه می‌کند، که ممکن است برای برخی که نسخه جدیدتر اندروید را ترجیح می‌دهند، مشکل ساز باشد.

نوکیا C300 با طراحی ایده آل

از نظر دوربین، نوکیا C300 دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی بوده و در عقب، ماژول دوربین دارای سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی است. این سیستم باید تطبیق‌پذیری کافی برای گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت متوسط را به شما بدهد. حافظه داخلی تنها ۳۲ گیگابایت بوده، اما می‌توان آن را با کارت microSD افزایش داد.

از سوی دیگر، نوکیا C110 گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر است. همچنین دارای قابلیت ۵G بوده که با توجه به قیمت آن قابل توجه است. این دستگاه همچنین مانند نوکیا C300 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. C110 یک باتری کوچک‌تر ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد، اما همچنان باید برای دوام یک روز کامل با استفاده متوسط کافی باشد. سیستم دوربین اصلی‌، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی  ۵ مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش حافظه است.

نوکیا C300 و C110 ویژگی‌های قابل توجهی با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا