اخبار تکنولوژی

گوشی نوکیا G42 5G تاییدیه بلوتوث گرفت

طبق گزارش ها، نوکیا در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند میان رده به نام گوشی نوکیا G42 است. این دستگاه اخیراً در سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شد و اکنون در پایگاه داده بلوتوث SIG افشا شد.

همانطور که در اسکرین شات قابل مشاهده است، یک گوشی دیگر نوکیا با نام G310 5G نیز گواهی بلوتوث دریافت کرد. گواهی بلوتوث SIG تأیید می‌کند که گوشی‌های نوکیا با شماره مدل TA-1573 و TA-1591 / TA-1581 با نام G310 5G و G42 5G در بازار عرضه خواهند شد. جدا از افشا پشتیبانی اتصال بلوتوث ۵.۱، لیست بلوتوث هر دو گوشی مشخصات کلیدی را فاش کرد.

طبق لیست بلوتوث، نوکیا G42 5G و نوکیا G310 5G دارای یک پنل نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD  با طراحی V شکل خواهند بود. این صفحه نمایش از وضوح HD+، نسبت تصویر ۲۰:۹، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت پشتیبانی خواهد کرد. صفحه نمایش دارای پوشش شیشه گوریلا گلس ۳ بوده تا دوام بالایی داشته باشد.

نوکیا G42 5G بزودی از راه خواهد رسید

در سایر مشخصات باید به چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس ۵G و سیستم عامل اندروید ۱۳ اشاره کرد. در Geekbench، نوکیا G42 5G با ۴ گیگابایت رم مشاهده شد. گزارش‌های دیگر ادعا کرده‌اند که این گوشی در یک نسخه رم ۶ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود و تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد سیستم دوربین یا ظرفیت باتری دستگاه در دسترس نیست.

همانطور که در بالا مشاهده می‌شود، نوکیا G42 5G و G310 5G دارای نمایشگر و چیپست یکسان هستند. در حال حاضر مشخص نیست که سایر مشخصات این دو مدل چه خواهد بود و چگونه است. HMD قصد دارد تا پایان سال جاری چند مدل گوشی جدید میان رده معرفی کند. این شرکت هر سال نیمه نخست و نیمه دوم را به معرفی محصولات جدید می‌پردازد  و انتظار داریم که بزودی اطلاعات تکمیلی آنها منتشر شود.

انتظار داریم بیشتر شایعات صحت داشته باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا