اخبار تکنولوژی

قابلیت ارسال توییت با تعداد کلمات بیشتر توسط کاربران بلو توییتر

شرکت توییتر به تازگی در توییتی اعلام کرد که کاربران بلو این شبکه اجتماعی هم اکنون می‌توانند توییت ۴۰۰۰ کاراکتری منتشر کنند. تا پیش از این چنین قابلیتی وجود نداشت و البته این ویژگی تنها کاربران سرویس مورد اشاره را دربرمی‌گیرد.

در ابتدا توییتر به عنوان شبکه احتماعی برای ارسال پیام کوتاه شکل گرفت اما مدیر جدید این شرکت تصمیمات دیگری اتخاذ کرده و قصد دارد مشکلات قبل را برطرف کرده تا موجب جذب مخاطب بیشتری شود.

پیش از این کاربران تنها تا ۲۸۰ کاراکتر می‌توانستند پست کنند و اکنون این میزان به ۴۰۰۰ کاراکتر رسید. همانطور که گفته شد تنها کاربران بلو این قابلیت را دارند و اگر قصد دارید چنین ویژگی را تجربه کنید می‌توانید آن را با هزینه ماهانه ۸ دلاری تهیه کنید.

کاربران بلو و داشتن یک ویژگی خاص

در اخباری مرتبط شرکت توییتر از زمانی که توسط ایلان ماسک خریداری شد، دستخوش تغییراتی قرار گرفت. اکنون مشخص شده ماسک قصد دارد برای تیک طلایی که به شرکت‌ها می‌دهد، ماهانه ۱۰۰۰ دلار دریافت کند.

مشخص نیست این مورد از چه زمانی فعال می‌شود اما اگر شرکت و سازمان‌هایی که تیک طلایی دارند هزینه را پرداخت نکنند با حذف تیک رو به رو خواهند شد. این موضوع در طی ایمیلی که ایوان جونز مدیر محصول توییتر به یکی از مخاطبان ارسال کرد، این اطلاعات فاش شد.

وی بیان داشت که اگر شرکتی قصد داشته تیک طلایی خود را حفظ کند باید ماهانه ۱۰۰۰ دلار پرداخت کرده و به ازای هر فرد مرتبط هم ۵۰ دلار اضافی پرداخت باید شود. توییتر این تیک را پیشتر در قالب برنامه Verification for Organizations با عنوان قبلی Blue for Business ارائه کرده است.

بنابراین شرکت‌ها با سهولت می‌توانند تیک طلایی و خاص خود را دریافت کرده و به انجام تجارت بپردازند. این موضوع یک شایعه است و تا زمانی که توییتر رسما اعلام نکند نباید آن را جدی دانست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا