اخبار

گوشی های HUAWEI از خدمات VIP بهره مند می شوند

شرکت هوآوی همواره تلاش کرده با حفظ کیفیت خدمات پس از فروش خود، کاربران را با خیالی آسوده به خرید تجهیزات این برند ترغیب کند و در هنگام بروز مشکل، با بالاترین کیفیت خدمات خود را ارائه و رضایت کاربران را با پشتیبانی کامل جلب نماید. به همین منظور هم اکنون سبد خدمات پس از فروش هوآوی گسترده تر شده و خدمات VIP هم به کاربران این برند ارائه می گردد. این خدمات سطحی بالاتر از خدمات رایج در بازار را برای کاربران به ارمغان می آورد تا رضایت حداکثری آنها با ارائه این خدمات اضافه تامین شود.
در این سطح از خدمات، در صورتیکه در دو مدل Honor 8 و Mate 9، دستگاه خریداری شده تا سه ماه بعد از خرید دچار مشکل فنی شود (به جز آسیب های فیزیکی ناشی از استفاده ی ناصحیح کاربری) دستگاه به طور کامل برای مشتری تعویض می گردد. البته برای سایر گوشی های هوآوی هم این خدمت در طول ۱۵ روز بعد از خرید قابل ارائه است.
همچنین اگر صفحه نمایش مدل های Honor 8 ، Mate 9 ،Mate 9 Pro ، P10 وP10 Plus  از زمان خرید به مدت سه ماه دچار شکستگی شود یک مرتبه به صورت رایگان صفحه نمایش دستگاه تعویض می گردد. به این ترتیب هوآوی برای پرارزش ترین مدل های خود در حال حاضر در بازار این خدمات را ارائه می کند تا کاربرانی که هزینه بیشتری برای تجهیزات موبایل خود اختصاص می دهند، خیال آسوده ای از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنها در سطح VIP داشته باشند.
 
گوشی های HUAWEI از خدمات VIP بهره مند می شوند
 
علاوه بر خدمات فوق، کلیه مدل های این برند از گارانتی ۱۸ ماهه برخوردار هستند و هوآوی با نظارت دقیق روی مراکز ارائه خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور، تضمین می کند خدمات با استفاده از قطعات اصلی برند صورت پذیرد.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات پس از فروش هوآوی می توانید با شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ در تماس باشید. همچنین بررسی گارانتی دستگاه از طریق ارسال شماره سریال آن به سامانه ی پیامکی ۱۰۰۰۴۲۰۰۰، قبل از خرید امکان پذیر می باشد.
لازم به ذکر است که خدمات هوآوی در سراسر کشور به صورت یکپارچه و استانداردهای یکسان ارائه می گردد و شرکت “حامی سرویس” ارائه دهنده خدمات این برند می باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا