اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو A18 در امارات معرفی شد

اوپو گوشی هوشمند جدیدی از سری A را در بازار امارات عرضه کرده است. نام آن اوپو A18 بوده و یک میان رده جذاب تلقی می‌شود، هرچند باید آن را گوشی ریبرند دانست.

این دستگاه یک محصول اقتصادی با مشخصات اولیه جذاب است. قابل ذکر بوده که این گوشی هوشمند تقریباً همان مشخصات اوپو A38 را دارد که در اوایل ماه جاری راهی چند بازار شد.

A18 دارای صفحه نمایش ناچ ۶.۵ اینچی بوده که وضوح HD+ را با روشنایی ۷۲۰ نیتی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ارائه می‌دهد. قسمت زیرین نمایشگر حاشیه ضخیمی داشته و در عقب ماژول دوربین بیضی شکل قابل مشاهده است.  یک حسگر اثرانگشت جانبی هم در این تلفن هوشمند تعبیه شد.

در بخش دوربین، اوپو A18 دو حسگر عقب دارد که باید به یک دوربین ۸ مگاپیکسل و یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسل اشاره کرد. دوربین سلفی نیز حسگری ۵ مگاپیکسلی تلقی می‌شود. در بخش سخت افزاری، اوپو پردازنده مدیاتک Helio G85 را به کار گرفته که با ۴ گیگ رم و ۴ گیگ رم مجازی همراه است.

اوپو A18 راهی بازار شد

همچنین باید به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ با قابلیت ارتقا از طریق اسلات microSD اشاره کرد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین کرده و با سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر ColorOS 13.1 همراه شد.

این محصول اوپو دارای قابلیت ارتباطی مانند پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، ۴G LTE، WiFi، بلوتوث و GPS است. شرکت چینی قیمت A18 در امارات را اعلام نکرد. با این حال، دستگاه در وب سایت رسمی کشور لیست شد. این گوشی در رنگ  مشکی درخشان و آبی درخشان عرضه می‌شود.

این برند هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود را در قالب پرچمدار و میان رده معرفی می‌کند. انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتر توسط این برند معرفی و عرضه شود. اطلاعات کافی از محصولات آینده برند چینی در دست نیست و این مدل نیز یک گوشی ریبرند تلقی می‌شود.

پیش بینی شده بزودی اوپو محصولات بیشتری را به سبد محصول خود اضافه کند. دستگاه‌هایی که ویژگی‌های قابل توجه داشته و تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. احتمال دارد بزودی گوشی اقتصادی و میان رده بیشتر توسط این برند معرفی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا