اخبار تکنولوژی

گوشی هوآوی Nova 12S بزودی معرفی می شود

هواوی به کار روی سری جدید نوا ۱۲ ادامه می‌دهد. اکنون مدل هوآوی Nova 12S رویت شده و انتظار می‌رود به‎‎‌زودی رونمایی شود. پایگاه داده IMEI نشان می‌دهد که نوا ۱۲ اس یک نوا ۱۱ است که با نام تجاری تغییر یافته عرضه می‌شود.

سری Nova 12 هوآوی با طراحی شیک، چیپ با کارایی بالا و سیستم دوربین قدرتمند، هدف کاربرپسند بودن را دارد. هواوی با وجود همه موانع، از توسعه گوشی‌های هوشمند دست نمی‌کشد. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال کار بر روی هواوی Nova 12S است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند جدید دارای ویژگی‌های مشابه با نسل قبلی نوا ۱۱ باشد.

هوآوی Nova 12S دارای شماره مدل FOA-LX9 است. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که این شماره مدل متعلق به Nova 11 است. اگر هواوی در حال ثبت نام Nova 12S با این شماره مدل بوده، نکاتی وجود دارد که باید بدانید. اولین مورد این است که Nova 12S مشخصاتی مشابه Nova 11 خواهد داشت. ممکن است هواوی تغییراتی در Nova 12S جدید ایجاد کرده باشد. متأسفانه، ما نمی‌دانیم که این تغییرات چیست. به طور کلی، باید مشخصاتی مشابه Nova 11 داشته باشد و با تغییرات جزئی عرضه شود.

Nova 11 دارای چیپ Snapdragon 778G بود، همان پردازنده در Nova 12S استفاده خواهد شد. اما این چیپ به دلیل محدودیت‌ها شامل مودم ۵G نخواهد بود. احتمالاً همه از مشکلات هواوی با ایالات متحده می دانند. ما تاریخ عرضه Nova 12S را نمی‌دانیم، اما ظاهر شدن آن در پایگاه داده IMEI نشان دهنده این است که به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

هوآوی Nova 12S در راه است

در دیگر خبرها گزارش‌های منابع مختلف، از جمله خبرساز برجسته @Digital Chat Station، ویژگی‌های کلیدی مورد انتظار در سری P70 را روشن می‌کند. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، کل سری به صورت استاندارد با پردازنده K9 5G (Kirin 9XXX) عرضه می‌شود که نشان دهنده توسعه مداوم فناوری پیشرفته هواوی در میان محدودیت‌های تجاری است. با این حال، اطلاعات فاش شده حاکی از آن بوده که ممکن است در فرکانس تراشه بین نسخه استاندارد و پرو سری هواوی P70 تغییراتی وجود داشته باشد.

سری P70 با تکیه بر میراث نوآوری هواوی، از سری گوشی‌های هواوی میت ۶۰ سال گذشته که دارای پردازنده Kirin 9000S بود، پیروی می‌کند. قابل ذکر است که پیکربندی CPU این پردازنده شامل ۸ هسته و ۱۲ رشته است که عملکرد فوق العاده‌ای را در وظایف مختلف ارائه می‌دهد. GPU، یک Maleoon 910 که خود توسعه یافته بوده و متأسفانه، اطلاعات خاصی در مورد مدل تراشه پرچمدار آینده سری P در حال حاضر در دسترس نیست.

در کنار بازگشت تراشه Kirin 5G، شایعه شده که تمامی مدل‌های سری P70 دارای باتری با چگالی بالا، قابلیت شارژ بی‌سیم و سیستم دوربین قوی، از جمله دوربین اصلی فوق‌العاده ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپ ۴x هستند. در مورد دوربین، پیش از این شایعه شده بود که سری P70 با سنسور ۱ اینچی سونی IMX 989 با پشتیبانی از دیافراگم متغیر عرضه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا