اخبار تکنولوژی

گوشی هوشمند Xiaomi 14 Ultra تا محبوبیت جهانی فاصله دارد

شیائومی جدیدترین پرچمدار فوق العاده خود یعنی گوشی هوشمند Xiaomi 14 Ultra را در ۲۲ فوریه راهی بازار چین کرد. در ۲۵ فوریه، این شرکت پرچمدار را با قیمت ۱۴۹۹ یورو به بازار جهانی عرضه کرد. این بدون شک تصمیم جسورانه شیائومی است، زیرا با این قیمت، گوشی مستقیماً با سامسونگ و اپل که بر این بازارها تسلط دارند رقابت می‌کند.

گوشی هوشمند Xiaomi 14 Ultra به نتایج امیدوار کننده‌ای در بازارهای جهانی دست می یابد

لو ویبینگ، مدیرعامل شیائومی روز گذشته در پست Weibo اظهار داشت که موفقیت Xiaomi 14 Ultra در بازار بین المللی برای این شرکت در زمینه استقرار در چنین بازارهایی بسیار مهم است. وی خاطرنشان کرد که بین المللی شدن برندهای چینی به دلیل تسلط قوی اپل و سامسونگ در بازارها هنوز راه درازی در پیش دارد. وی همچنین خاطرنشان کرد که در کنار بازار داخلی، Xiaomi 14 Ultra تاکنون در بازارهای جهانی با استقبال کاربران مثبت مواجه شده است.

در اولین روز فروش در ۲۷ فوریه، Lu Weibing گفت که اولین حجم فروش Xiaomi 14 Ultra در اروپا نسبت به نسل قبلی سه برابر شده است. در همان زمان، شیائومی ۱۴ در مقایسه با مدل قبلی خود شش برابر فروش بیشتری به دست آورد.

شایان ذکر است، Xiaomi 14 Ultra  بیش از ۱۴۹۹ یورویی که معادل ۱۱۶۰۰ یوان در چین است، دارای پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت است. این در مقایسه با بازار چین به طور قابل توجهی بالاتر است. برای زمینه، انواع ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت به ترتیب با قیمت‌های ۶۴۹۹ یوان، ۶۹۹۹ یوان و ۷۷۹۹ یوان در چین در دسترس هستند.

این پرچمدار فوق العاده شیائومی عمدتاً بر روی قابلیت‌های تصویربرداری با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی سونی LYT-900 که درون یک سیستم دیافراگم متغیر قرار دارد، تمرکز می‌کند. هر دو دوربین تله فوتو ۳.۲ و ۵ برابر سنسور IMX858 سونی را در خود جای دادند و ماژول‌های دوربین قادر به فوکوس کردن روی سوژه‌های نزدیک‌تر هستند و فضایی را برای برخی عکس‌های نزدیک هیجان انگیز فراهم می‌کنند.

شیائومی ۱۴ اولترا محصول برجسته شیائومی بوده که از راه رسید و موردتوجه قرار گرفت. گوشی که در کنار طراحی هیجان انگیز، سخت افزار قدرتمندی هم دارد تا بتواند نظر مخاطب خود را به شدت جلب کند. پیش بینی شده بزودی محصولات بیشتری توسط این برند راهی بازار جهانی شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا