اخبار

گوشی هوشمند ZenFone Go TV ایسوس دارای گیرنده تلویزیون درون ساختی خواهد بود

از کمپانی ایسوس خبر می‌رسد که محصول تازه‌واردی به نام ZenFone Go TV تا چند وقت دیگر عرضه خواهد شد. این محصول درواقع یک گوشی هوشمند است که به یک گیرنده تلویزیون داخلی تجهیز شده و کاربران را قادر به تماشای تلویزیون کشور خود می‌کند. گفته می‌شود این محصول در وهله اول به بازار آسیا عرضه خواهد شد
اگر به خاطر داشته باشید ایسوس زنفون ۲ را در چندین نسخه‌ی مختلف عرضه کرد و حالا قرار است تا بار دیگر این اتفاق تکرار شود. یکی دیگر از محصولات نسل دوم گوشی‌های هوشمند ایسوس ZenFone Go TV خواهد بود. درست همانند اغلب محصولات این کمپانی، گوشی هوشمند ZenFone Go TV نیز دارای ویژگی‌ها و مزایایی است که آن را از سایر محصولات بازار متمایز می‌سازد. این محصول یک تلویزیون زنده موبایلی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.
گوشی هوشمند ZenFone Go TV
یک گوشی هوشمند با چنین قابلیتی می‌تواند از محبوبیت زیادی در بازار آسیا برخوردار شود. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند مختلفی در سطح این قاره عرضه می‌شوند که با یک تلویزیون داخلی و یک آنتن بزرگ مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. این کمپانی در گیرنده داخلی محصول جدید خود از یک تراشه SMT-EW100 40716 سونی استفاده کرده است که توانایی یافتن موج‌های DB-T، DB-T2، ISDB-T و ISDB-Tmm را در خود جای داده است. البته با توجه به این موج‌ها می‌توان حدس زد که ایسوس گوشی هوشمند ZenFone Go TV را به بازار آمریکا عرضه نخواهد کرد؛ چراکه موج‌های ذکر شده هیچ یک در ایالات‌متحده قابل مشاهده نخواهند بود. لازم به ذکر است که این محصول به بازار ایران نیز عرضه خواهد می‌شود و قادر است کانال‌های تلویزیونی را به‌صورت دیجیتالی دریافت کند.
گوشی هوشمند ZenFone Go TV

مشخصات گوشی هوشمند ZenFone Go TV

قیمت این محصول در حال حاضر مشخص نشده است ولی ما انتظار داریم که ایسوس این گوشی هوشمند مجهز به تلویزیون را با قیمت ۱۷۰ دلار روانه بازار کند. از مشخصات این محصول می‌توان به وجود یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی مجهز به محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۳، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، تراشه اسنپدراگون ۴۰۰، دو گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶/۳۲ گیگابایت اشاره کرد. علاوه بر آن ایسوس گوشی هوشمند ZenFone Go TV را به یک باتری ۳,۰۱۰ میلی‌آمپری و همچنین پشتیبانی از کارت‌های میکروSD نیز مجهز کرده است. گفته می‌شود که این محصول با اندروید ۵٫۰ آب‌نبات چوبی عرضه می‌شود و در آینده‌ای نزدیک اندروید ۶٫۰ مارشمالو را دریافت خواهد کرد. به طبع این محصول مخصوص بازار آسیا از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد که هر دو آن‌ها قادر به پشتیبانی از اتصالات ۴G، ۳G و ۲G هستند.
گوشی هوشمند ZenFone Go TV
لازم به ذکر است که ایسوس پس از کسب موفقیت در فروش نسل دوم گوشی‌های زنفون، به‌زودی نسل سوم این محصولات را نیز روانه بازار خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا