اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو A98 5G با طراحی شیک معرفی شد

تکنو، شیائومی و هوآوی قبلاً از محصولات جدید خود در ۹ می رونمایی کردند. حال شرکت اوپو نیز به آنها پیوسته و این برند به تازگی از گوشی اوپو A98 5G رونمایی به عمل آورد.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ مجهز شده و پنل کریستال مایع دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بوده و یک طراحی ناچ هم که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در آن تعبیه شده، به چشم می‌خورد.

اوپو A98 5G دارای دوربین اصلی سه گانه با پشتیبانی از زوم دیجیتال تا ۴۰ برابر است. حسگرها از نوع ۶۴ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل بوده و افسوس، هیچ تثبیت کننده تصویر نوری وجود ندارد.

اوپو A98 5G با طراحی شیک

این گوشی هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ بوده که با ۸ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و  باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی همراه می‌شود. باتری از شارژ سریع ۶۷ واتی برخوردار است. A98 5G با سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر ColorOS 13 عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هوشمند ۳۱۵ دلار است و بزودی به بازار عرضه می‌شود.

برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت اوپو مراجعه کنید. در دیگر خبرها شرکت اوپو به تازگی از گوشی اوپو A1 5G خود که دارای مشخصاتی میان رده اما رم ۱۲ گیگابایتی بوده، رونمایی کرد. دستگاهی که طراحی جذابی داشته و ویژگی‌های قابل توجه در آن گنجانده شد.

این دستگاه به صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی Full HD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز در کنار شدت روشنایی ۶۸۰ نیت مجهز شد. اوپو A1 5G از چیپست Snapdragon 695 کوالکام با تراشه گرافیکی Adreno 619L قدرت گرفته و شامل ۱۲ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 قابل ارتقا می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا