اخبار تکنولوژی

گوشی وان پلاس آیس ۳ وی با طراحی متحول شده

OnePlus قرار است یک محصول جدید را به سری گوشی‌های هوشمند خود معرفی کند، این گوشی وان پلاس آیس ۳ وی میان رده است. بر اساس اطلاعات فاش شده از منابع Weibo، انتظار می‌رود این دستگاه آینده چندین ویژگی و بهبود هیجان انگیز را به همراه داشته باشد.

Ace 3V به پردازنده کوالکام Snapdragon 7+ Gen 3 مجهز شده و اولین گوشی هوشمندی است که از این چیپست جدید بهره می‌برد. در کنار این پردازنده قدرتمند، شایعه شده که دستگاه دارای صفحه نمایش ۱.۵K بوده که به طور بالقوه یک پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را برای تصاویری روان ارائه می‌کند.

به غیر از چیپ و جزئیات صفحه نمایش، شاید جالب‌ترین تغییر احتمالاً طراحی جدید باشد. خبرساز Tech Geek در Weibo طرح شماتیک OnePlus Ace 3V آینده را فاش کرده و طراحی کاملاً جدیدی را نشان می‌دهد. نسخه بعدی سری Ace قصد دارد طراحی معمولی خود را به نفع طراحی تراز عمودی دوربین کنار بگذارد.

وان پلاس آیس ۳ وی یک میان رده قوی

این شماتیک نشان می‌دهد که دستگاه دارای یک دوربین دوگانه در عقب و یک فلاش LED دایره‌ای خواهد بود. ظاهری شبیه به Meizu 21 Pro با لبه‌های مسطح دارد. Ace 3V احتمالاً با نوار لغزنده هشدار امضای برند در سمت چپ، با دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست ادامه خواهد داد. انتظار می‌رود که نمایشگر آن حداقل حاشیه‌ها و یک سوراخ مرکزی برای دوربین جلو داشته باشد.

در اخبار مرتبط، گفته می‌شود که OnePlus 13 طراحی مدل قبلی خود را حفظ کرده و دارای چهار بریدگی بر روی یک ماژول دوربین دایره‌ای است. گفته می شود این دستگاه با تراشه آینده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود در اکتبر سال جاری رونمایی شود.

در دیگر خبرها وان پلاس در نظر دارد بزودی گوشی Ace 3V خود را به عنوان محصولی میان رده اما قدرتمند معرفی کند. گوشی که به تازگی جزئیات تازه از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

پیش از این فاش شد که Ace 3V از پردازنده Snapdragon 7 Gen 3 بهره می‌برد. به تازگی خبرساز ویبو DCS، فاش کرد که این گوشی اکنون از تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 (SM7675) برخوردار است. طبق گزارش‌ها، این چیپ جدید دارای معماری هسته‌ای مشابه با پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 3 بوده و هسته بزرگ Cortex-X4 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز دارد.

برای مرجع، تراشه Snapdragon 7 Gen 3 دارای پیکربندی ۱+۳+۴ است. هسته اصلی تا ۲.۶۳ گیگاهرتز فرکاس داشته، در حالی که سه هسته عملکردی با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته کم بازده با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز نیز وجود دارد. قابل ذکر است که Ace 3V به عنوان یک دستگاه میان رده قرار می‌گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا