اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو T3 Lite با نمایشگر ۹۰ هرتز رونمایی شد

ویوو به تازگی از یک گوشی ارزان قیمت ۵G رونمایی کرده است. ویوو T3 Lite اخیراً در منطقه مورد آزمایش قرار گرفت و اکنون، بالاخره رونمایی شده است. دارای برچسب قیمت اقتصادی بوده و مشخصات و ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌دهد.

 ویوو T3 Lite دارای یک پنل ۶.۵۶ اینچی LCD است که وضوح HD+، نسبت تصویر ۲۰:۹، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۴۰ نیت را ارائه می‌دهد. در بخش فنی، گوشی هوشمند جدید به چیپ مدیاتک Dimensity 6300 مجهز شده که با حداکثر ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 همراه شده است. از طریق اسلات کارت microSD می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که از شارژ سریع سیمی ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این مدل بر روی پوسته سفارشی Funtouch OS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. در بخش دوربین، عقب یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. در همین حال، در قسمت جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه شد.

ویوو T3 Lite راهی بازار شد

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵.۴، USB Type-C و اسکنر اثر انگشت جانبی اشاره کرد. T3 Lite در دو رنگ سبز پر جنب و جوش و مشکی در بازار عرضه می‌شود. این مدل دارای برچسب قیمت اولیه  ۱۲۵ دلار برای مدل پایه ۴ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

از سوی دیگر، نسخه ۶ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی بیش از ۱۳۸ دلار قیمت دارد. اولین فروش این دستگاه در ۴ جولای ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

در دیگر خبرها گوشی ویوو Y28s 5G در بازارهای جهانی عرضه شده است. در وب سایت رسمی شرکت می‌توان شاهد این مدل بود. دستگاه پیشتر گواهی‌های کلیدی دریافت کرد که برخی از جزئیات کلیدی را آشکار می‌کرد. این گوشی به عنوان جانشین ویوو Y27s که نوامبر سال گذشته عرضه شد، وارد بازار می‌شود. این دستگاه دارای مشخصات مناسبی است و نظر علاقمندان را جلب می‌کند.

Y28s 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با طراحی ناچ و چانه زیرین ضخیم است. وضوح HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۴۰ نیت دارد. این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت جانبی مجهز شده که در دکمه پاور تعبیه شده است. یک ماژول دوربین عقب مستطیلی وجود دارد و در سوی دیگر این دستگاه دارای استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر آب است.

ویوو Y28s 5G دارای سیستم دوربین دوگانه عقب با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. دارای حالت شب و فیلترهای داخلی است. در بخش فنی، گوشی جدید ویوو به پردازنده مدیاتک Dimensity 6300 مجهز شد. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه همراه است. برای نیازهای بیشتر، فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی تامین می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا