اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y18i بزودی رونمایی خواهد شد

ویوو در حال آماده‌سازی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری Y است. انتظار می‌رود که عرضه‌ بعدی ویوو Y18i باشد. در چندین وب سایت صدور گواهی از جمله Geekbench، BIS، TUV و EE دستگاه رویت شد. ما پیشتر این دستگاه را به طور انحصاری در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده بودیم. فهرست‌بندی در پلتفرم بنچمارک برخی از جزئیات کلیدی گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

Vivo Y18i چهارمین عضو از سری Y18 خواهد بود.  Y18i با شماره مدل V2414 در Geekbench، BIS، TUV و EE فهرست شده است. این نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است. طبق پلتفرم بنچمارک، انتظار می‌رود این دستگاه از یک پردازنده Unisoc T612 متشکل از هشت هسته با فرکانس ۱.۸۲ گیگاهرتز استفاده کند. این دستگاه دارای رم ۴ گیگابایتی خواهد بود، اما در زمان عرضه می‌توان انتظار گزینه‌های بیشتری را داشت. پیشنهاد پیش رو در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench امتیاز ۴۱۹ و ۱۴۶۱ را کسب می‌کند.

گواهی‌های BIS، TUV و EE هیچ جزئیات کلیدی ویوو Y18i را نشان نمی‌دهند. انتظار داریم که این یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه باشد و اطلاعات بیشتری در روزهای آینده به دست خواهد آمد. محصول آینده به Vivo Y18، Y18e و Y18s خواهد پیوست که در حال حاضر در بازارهای جهانی در دسترس هستند.

ویوو Y18i در نزدیکی

برای یادآوری، ویوو Y18 و Y18e دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتزی HD+ با سایز ۶.۵۶ اینچ و ناچ هستند. هر دو گوشی به پردازنده مدیاتک Helio G85 همراه با ۴ گیگابایت رم مجهز هستند. آنها توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌شوند. این دستگاه‌ها همچنین دارای استاندارد IP54 هستند و دارای دوربین دوگانه عقب بوده که Y18 دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و Y18e دارای لنز ۱۳ مگاپیکسلی کاهش یافته است.

در دیگر خبرها اندروید ۱۵ در آخرین مرحله توسعه خود است. گوگل پیشتر نسخه‌های اولیه سیستم‌عامل آینده را منتشر کرده و به توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا قبل از انتشار عمومی، نگاهی اولیه به آن داشته باشند. برند ویوو در تلاش بوده آپدیت را در اختیار دارندگان گوشی خود قرار دهد.

به لطف آن بیلدهای اولیه، ما پیشتر چیزهای زیادی درباره اندروید ۱۵ می‌دانیم، از جمله ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید. به نظر می‌رسد اندروید ۱۵ یکی از بهترین ارتقاهای سیستم عامل در سال‌های اخیر باشد. با این حال، بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی به سیستم‌عامل جدید ارتقا نمی‌یابند و این شامل بسیاری از گوشی‌های Vivo و iQOO نیز می‌شود.

بعید است که برخی گوشی‌های Vivo و iQOO به‌روزرسانی Funtouch OS 15 مبتنی بر اندروید ۱۵ را دریافت کنند. لطفا توجه داشته باشید که این لیست رسمی نیست. ما آن را با تجزیه و تحلیل خط‌مشی به‌روزرسانی نرم‌افزار شرکت برای تلفن‌ها و تبلت‌ها و عرضه‌های گذشته آماده کرده‌ایم. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد و باید منتظر ماند تا مشخص شود که کمپانی چه برنامه‌ای در سر دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا