اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y18t بزودی معرفی می شود

غول فناوری چینی ویوو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه جدید ویوو Y18t و ویوو Y18i است. رسانه Gizmochina ویوو Y18t و Y18i را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده است. این شرکت قصد دارد با دو مدل جدید خود جایگاهی در بازار گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه به دست آورد.

ویوو در تلاش است تا رقابت را در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت افزایش دهد. این شرکت در آینده نزدیک گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت Y18t و Y18i خود را عرضه خواهد کرد. ویوو Y18t دارای شماره مدل V2408 خواهد بود در حالی که ویوو Y18i دارای شماره مدل V2414 است. ما هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این دو دستگاه نداریم. با این حال، ویوو Y18t و ویوو Y18i می‌توانند چندین پیشرفت را در مقایسه با جانشینان خود ارائه دهند.

ویوو Y18 دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح ۷۲۰p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، چیپست مدیاتک Helio G85، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل است. انتظار می‌رود ویوو Y18t و ویوو Y18i دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تری باشند. البته مشخصات فنی این دو دستگاه مشخص نیست.

تاریخ عرضه و قیمت Y18t و Y18i جدید ویوو هنوز اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها مقرون به صرفه باشند. به این ترتیب این شرکت برای طیف وسیعی از کاربران جذاب خواهد بود.

ویوو Y18t در نزدیکی

در دیگر خبرها ویوو پیشتر از یک گوشی ارزان قیمت ۵G رونمایی کرده است. ویوو T3 Lite اخیراً در منطقه مورد آزمایش قرار گرفت و اکنون، بالاخره رونمایی شده است. دارای برچسب قیمت اقتصادی بوده و مشخصات و ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌دهد.

 ویوو T3 Lite دارای یک پنل ۶.۵۶ اینچی LCD است که وضوح HD+، نسبت تصویر ۲۰:۹، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۴۰ نیت را ارائه می‌دهد. در بخش فنی، گوشی هوشمند جدید به چیپ مدیاتک Dimensity 6300 مجهز شده که با حداکثر ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 همراه شده است. از طریق اسلات کارت microSD می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که از شارژ سریع سیمی ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این مدل بر روی پوسته سفارشی Funtouch OS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. در بخش دوربین، عقب یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. در همین حال، در قسمت جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا