اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y28s 5G با پردازنده مدیاتک معرفی شد

گوشی ویوو Y28s 5G در بازارهای جهانی عرضه شده است. در وب سایت رسمی شرکت می‌توان شاهد این مدل بود. دستگاه پیشتر گواهی‌های کلیدی دریافت کرد که برخی از جزئیات کلیدی را آشکار می‌کرد. این گوشی به عنوان جانشین ویوو Y27s که نوامبر سال گذشته عرضه شد، وارد بازار می‌شود. این دستگاه دارای مشخصات مناسبی است و نظر علاقمندان را جلب می‌کند.

Y28s 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با طراحی ناچ و چانه زیرین ضخیم است. وضوح HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۴۰ نیت دارد. این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت جانبی مجهز شده که در دکمه پاور تعبیه شده است. یک ماژول دوربین عقب مستطیلی وجود دارد و در سوی دیگر این دستگاه دارای استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر آب است.

ویوو Y28s 5G دارای سیستم دوربین دوگانه عقب با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. دارای حالت شب و فیلترهای داخلی است.

گوشی ویوو Y28s 5G از راه رسید

در بخش فنی، گوشی جدید ویوو به پردازنده مدیاتک Dimensity 6300 مجهز شد. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه همراه است. برای نیازهای بیشتر، فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی تامین می‌کند.

صفحه مشخصات نشان می‌دهد که در بازارهای اروپا، مالزی، تایوان و تایلند با شارژر همراه عرضه نمی‌شوند. از نظر نرم‌افزاری، این دستگاه با اندروید ۱۴ مبتنی بر Funtouch OS 14 عرضه می‌شود. گزینه‌های اتصال در Y28s 5G شامل وای فای دو بانده، بلوتوث، ۵G، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری می‌شود.

ویوو قیمت گوشی هوشمند Y28s 5G را فاش نکرده و در رنگ قهوه‌ای  و بنفش  ارائه می‌شود. در دیگر خبرها در ماه مارس، ویوو از تبلت ویوو پد ۳ پرو مجهز به چیپست Dimensity 9300 در چین رونمایی کرد. امروز، این برند در سکوت تبلت کاملاً جدید ویوو پد ۳ را در وب‌سایت خود فهرست کرده است. این لیست نشان داده که پیش فروش آن از ۲۸ ژوئن آغاز می‌شود. همچنین به انواع و گزینه‌های رنگ آن اشاره می‌کند.

لیست رسمی ویوو Pad 3 نشان می‌دهد که این مدل در چهار نسخه مانند ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود. این مدل در سه رنگ آبی، بنفش و خاکستری به بازار خواهد آمد.

ویوو هنوز مشخصات دیگر Pad 3 را تایید نکرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این یک نسخه ریبرند از iQOO Pad 2 است که در ماه می در چین اعلام کرد. در اینجا نگاهی به مشخصات مورد انتظار پد ۳ داریم. ویوو Pad 3 احتمالاً دارای یک پنل ۱۲.۰۵ اینچی LCD با وضوح ۲.۸K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است. در بخش فنی، این تبلت ممکن است دارای چیپست Snapdragon 8s Gen 3، رم LPDDR5x، حافظه UFS 3.1 / UFS 4.0 و باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا