اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y300+ بزودی از راه می رسد

یکی از نام‌های مهم در بازار گوشی‌های هوشمند، ویوو همچنان به رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده ادامه می‌دهد. این شرکت در حال کار بر روی مدل جدید ویوو Y300+ 5G است. Gizmochina گوشی هوشمند جدید را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده است. با ظهور این گوشی هوشمند، رسما تایید می‌کنیم که سری ویوو Y300 از ۳ مدل تشکیل خواهد شد.

پیش از این چندین گوشی هوشمند از سری ویوو Y300 فاش شده بود. در ابتدا، در مجموع ۲ مدل Y300 Pro 5G و Y300 5G کشف شد. اکنون Y300+ 5G معرفی شده است. Gizmochina گوشی هوشمند جدیدی با شماره مدل V2422 مشاهده کرد. این شماره مدل متعلق به Y300+ 5G است و با این اوصاف سری Y300 دارای ۳ مدل است. انتظار می‌رود Vivo Y300 + 5G یک گوشی هوشمند کمی بهبود یافته در مقایسه با Y300 5G باشد.

مشخصات Y300+ 5G نیز ناشناخته است. بنابراین، بیایید مشخصات نسخه قبلی Y300 5G، ویوو Y200 را بررسی کنیم. Y200 یک گوشی هوشمند میان رده با مشخصات چشمگیر بود و محبوبیت زیادی به دست آورد. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۴ نسل ۱ بوده و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

در سمت نمایشگر، Y200 با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED همراه شد. این گوشی یک پنل AMOLED دارد و دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. همانطور که منتظر تاریخ عرضه رسمی و مشخصات دقیق سری ویوو Y300 هستیم، این مدل تاثیر قابل توجهی در بازار خواهد داشت. در حال حاضر، ما مشتاقیم ببینیم Vivo با این گوشی هوشمند جدید چه چیزی برای کاربران در نظر گرفته است.

گوشی ویوو Y300+ در نزدیکی

گوشی ویوو Y300+ بزودی از راه می رسد

در دیگر خبرها ویوو T3 Ultra ممکن است در هفته‌های آینده در هند عرضه شود. این گوشی ادعا شده قبلا در چندین سایت صدور گواهی مشاهده شده بود. اکنون چندین گزارش به صورت آنلاین منتشر شده که به ما ایده می‌دهد که چه انتظاراتی از گوشی هوشمند داشته باشیم. این شامل جدول زمانی مورد انتظار رونمایی، رم و تنظیمات ذخیره‌سازی و قیمت‌های احتمالی است. برخی از مشخصات مهم گوشی هوشمند مورد انتظار نیز پیشنهاد شد. انتظار می‌رود این گوشی به سری‌های موجود Vivo T3 در کشور بپیوندد. ویوو T3 پرو در ۲۷ آگوست در هند عرضه شد.

بر اساس گزارش ۹۱Mobiles، انتظار می‌رود ویوو T3 Ultra در اوایل سپتامبر در هند عرضه شود. این گزارش به نقل از منابع صنعتی، تاریخ خاصی را مشخص نکرده است. با این حال، می‌توان پیش‌بینی کرد که این عرضه در چند هفته اول ماه انجام شود. افشاگر Abhishek Yadav (@yabhishekhd) در پستی در X (توئیتر سابق) ادعا کرد که قیمت T3 Ultra ممکن است در این کشور از ۳۰۹۹۹ روپیه شروع شود. این قیمت برای گزینه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی ۳۲ و ۳۴۹۹۹ روپیه است. وی افزود که این گوشی می‌تواند در رنگ‌های Frost Green و Luna Grey عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا