اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y300 Pro با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی رونمایی شد

ویوو Y300 Pro روز پنجشنبه در چین به عنوان جدیدترین محصول در سری گوشی میان رده Y این شرکت معرفی شد. گوشی جدید Vivo در چهار گزینه رنگی و چهار پیکربندی رم و ذخیره‌سازی به فروش می‌رسد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی با نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز است و از پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ بهره می‌برد.

Y300 Pro دارای دوربین دوگانه عقب ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی است. قیمت Y300 Pro برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۲۴۹۹ یوان تعیین شده است. مدل‌های ۱۲ گیگ رم+ ۲۵۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب ۲۱۹۹ یوان، ۱۹۹۹ یوان و ۱۱۷۹۰ یوان ، ۱۱۷۹۰ یوان قیمت دارند. این مدل در رنگ‌های جید سیاه، طلایی با یشم، سفید و تیتانیوم عرضه شده است.

گوشی دو سیم کارته (نانو) Y300 Pro بر روی OriginOS 4 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و دارای صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی FHD+ (1080×2392 پیکسل) AMOLED با نرخ نوسازی بین ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و همچنین ۱۲۰ هرتز است. سطح روشنایی ۵۰۰۰ نیت و مدولاسیون عرض پالس ۳۸۴۰ هرتز (PWM) کم نور است. این دستگاه دارای یک چیپ ۴ نانومتری اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و یک پردازنده گرافیکی Adreno 710، همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

در بخش دوربین، ویوو Y300 Pro دارای سیستم دوربین دوگانه عقب است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 و یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود. دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برای سلفی و تماس‌های ویدیویی است.

گزینه‌های اتصال در Y300 Pro شامل بلوتوث ۵.۱، GPS/AGPS، BeiDou، GLONASS، Galileo، QZSS و Wi-Fi می‌شود. همچنین دارای شتاب‌سنج، سنسور نور محیط، قطب‌نمای الکترونیکی، ژیروسکوپ و حسگر مجاورت است. دارای حسگر اثرانگشت در نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک است.

ویوو Y300 Pro از راه رسید

Y300 Pro دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی دارد. گفته می‌شود این باتری تا ۲۳.۲ ساعت زمان پخش ویدیو و تا ۳۱.۵۲ ساعت در حالت آماده به کار با یک بار شارژ ارائه می‌دهد. ابعاد آن ۶۳.۴×۷۶.۴×۷.۶۹ میلیمتر و وزن آن حدود ۱۹۴ گرم است.

در دیگر خبرها سری ویوو Apex سری محصولات کانسپت Vivo با خلاقانه‌ترین طراحی در این این برند است. Apex در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار با “ویوو Apex 2019” معرفی شد. این گوشی هوشمند برخی از جالب‌ترین فناوری‌های نوآورانه را در آن زمان به ارمغان آورد.

این اولین گوشی ۵G ویوو با طراحی Unibody بود. صفحه نمایش بدون دکمه فیزیکی و گریل بلندگو خمیده بود. دارای لمس حساس به فشار و اسکنر اثر انگشت تمام صفحه زیر نمایشگر. برای جبران گریل اسپیکر، این گوشی هوشمند مفهومی از فناوری Body SoundCasting برای تبدیل کل صفحه نمایش به بلندگو از طریق لرزش صفحه استفاده می‌کرد. پورت USB با شارژ مغناطیسی جایگزین شد.

سپس ویوو بازی خود را با گوشی هوشمند مفهومی Apex 2020 که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، افزایش داد. این گوشی حتی دیوانه کننده‌تر بود. دارای صفحه نمایش خمیده ۱۲۰ درجه در دو طرف.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا