اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y36 با پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

برند چینی به تازگی گوشی ویوو Y36 را معرفی کرد. این مدل در دو نسخه ۵G و ۴G به فروش خواهد رسید و تنها تفاوت این دو مدل در پردازنده آنها خواهد بود که به دلیل نوع ۵G خواهد بود.

ویوو Y36 5G به سیستم تک هسته‌ای مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شد. نسخه بدون پشتیبانی از شبکه ۵G دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ است و به گفته انتوتو، چیپ Dimensity 6020 بیش از ۳۸ درصد قدرتمندتر خواهد بود.

صرف نظر از مدل تراشه، این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی LCD با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شد. وضوح دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل  و ۲ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

ویوو Y36 یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۴ واتی ارائه می‌دهد. ابعاد بدنه ۱۶۴.۰۶ در۷۶.۱۷ در  ۸.۰۷ میلی متر و وزن آن ۲۰۲ گرم است. این گوشی هوشمند از اندروید ۱۳ با سیستم عامل Funtouch OS 13 پشتیبانی می‌کند.

ویوو Y36 با طراحی ساده

Y36 4G قیمتی معادل ۲۲۵ دلار دارد. قیمت نسخه ۵G مشخص نشده، اما منطقی بوده که فرض کنیم گوشی هوشمند با Dimensity 6020 گرانتر خواهد بود. این مدل در نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی برای پیش‌سفارش در دسترس است.

در اخباری مرتبط اخیراً مشخص شد که ویوو قصد دارد گوشی میان رده S17 و S17 Pro را در تاریخ ۳۱ می معرفی کند. از سوی دیگر، ویوو Y36 قرار بوده بزودی از راه برسد و در سوی دیگر ویوو Y78m هم در کار است.

به تازگی دو گوشی ویوو Y78m و Y36 در کنسول گوگل پلی رویت شده است. با توجه به اطلاعات موجود در لیست کنسول Google Play، انتظار می‌رود ویوو Y36 5G (V2248) دارای صفحه نمایش با وضوح Full HD+ باشد. این گوشی دارای یک حفره دوربین در وسط بوده و از پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا