اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y37 Pro میان رده معرفی شد

ویوو این هفته در چین کمی دو به یک پیش رفت و از Y300 Pro در کنار یک محصول غافلگیرکننده یعنی ویوو Y37 Pro رونمایی کرد. در حالی که Y300 Pro بیشتر سرفصل‌ها را به خود اختصاص داد، Y37 Pro یک گزینه اقتصادی‌تر با برخی مشخصات جالب ارائه می‌دهد.

Y37 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی HD+با پنل LCD و نرخ نوسازی نرم ۱۲۰ هرتز است. این واضح‌ترین پنل موجود در بازار نیست، اما نرخ نوسازی بالا باید برای پیمایش روان و احساس پاسخ‌گویی بیشتر ایجاد کند. در بخش فنی، پردازنده کوالکام Snapdragon 4 Gen 2 را خواهید دید. این گوشی با ۸ گیگابایت رم سخاوتمندانه همراه شده که بیشتر از اکثر گوشی‌های موجود در این رنج قیمت بوده و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

سیستم دوربین در Y37 Pro کمی ساده است. این دوربین دارای یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که احتمالاً با هدف گرفتن عکس‌های مناسب در نور خوب است. یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی برای جلوه‌های حالت پرتره گنجانده شده، اما فراتر از آن، چیز دیگری برای نوشتن وجود ندارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد؛ اگرچه این سیستم پیشگامانه نیست، اما باید برای عکاسی غیررسمی کافی باشد.

جایی که Y37 Pro می‌درخشد عمر باتری آن است. این گوشی دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که با یک بار شارژ به راحتی یک روز کامل یا حتی دو روز دوام می‌آورد. این قابلیت با شارژ سریع ۴۴ واتی تکمیل شده است. این گوشی همچنین دارای حسگر اثرانگشت جانبی برای امنیت و بلندگوهای استریو برای تجربه چندرسانه‌ای است. استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، آرامش خاطر را به شما می‌بخشد.

این گوشی هوشمند در سه رنگ صورتی، سبز و مشکی موجود است. قیمت آن ۱۷۹۹ یوان (۲۵۵ دلار ) برای تنها مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی است و از طریق سایت رسمی ویوو در چین فروخته خواهد شد.

ویوو Y37 Pro از راه رسید

در دیگر خبرها ویوو Y300 Pro روز پنجشنبه در چین به عنوان جدیدترین محصول در سری گوشی میان رده Y این شرکت معرفی شد. گوشی جدید Vivo در چهار گزینه رنگی و چهار پیکربندی رم و ذخیره‌سازی به فروش می‌رسد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی با نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز است و از پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ بهره می‌برد.

Y300 Pro دارای دوربین دوگانه عقب ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی است. قیمت Y300 Pro برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۲۴۹۹ یوان تعیین شده است. مدل‌های ۱۲ گیگ رم+ ۲۵۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب ۲۱۹۹ یوان، ۱۹۹۹ یوان و ۱۱۷۹۰ یوان ، ۱۱۷۹۰ یوان قیمت دارند. این مدل در رنگ‌های جید سیاه، طلایی با یشم، سفید و تیتانیوم عرضه شده است.

گوشی دو سیم کارته (نانو) Y300 Pro بر روی OriginOS 4 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و دارای صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی FHD+ (1080×2392 پیکسل) AMOLED با نرخ نوسازی بین ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و همچنین ۱۲۰ هرتز است. سطح روشنایی ۵۰۰۰ نیت و مدولاسیون عرض پالس ۳۸۴۰ هرتز (PWM) کم نور است. این دستگاه دارای یک چیپ ۴ نانومتری اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و یک پردازنده گرافیکی Adreno 710، همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا