اخبار تکنولوژی

گوشی ویکو Hi Enjoy 70 5G اقتصادی رونمایی شد

برند اکوسیستم هوآوی، ویکو، گوشی Hi Enjoy 70 5G اقتصادی را در بازار چین معرفی کرده است، گوشی که پس از عرضه Hi Enjoy 70 Pro 5G در اوایل ماه مارس امسال به فروش می‌رسد.

ویکو Hi Enjoy 70 دارای صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است که وضوح ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این نمایشگر همچنین از ویژگی Always-On Display (AOD) پشتیبانی کرده که به کاربران امکان می‌دهد زمان، عمر باتری و اعلان‌ها را بدون بیدار کردن کامل دستگاه بررسی کنند.

در بخش فنی Hi Enjoy 70 به پردازنده Dimensity 700 مدیاتک مجهز شده است، یک چیپست که بر اساس فناوری ۷ نانومتری ساخته شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای شامل دو هسته A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و هسته A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌شود که برای متعادل کردن کارایی و طراحی ساخته شده است.

این گوشی دارای چندین گزینه ذخیره‌سازی و رم، از جمله ۶ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت است که فضای کافی را برای برنامه‌ها، رسانه‌ها و فایل‌های دیگر فراهم می‌کند.

ویکو Hi Enjoy 70 5G از راه رسید

گوشی ویکو Hi Enjoy 70 5G اقتصادی رونمایی شد

این دستگاه مبتنی بر HarmonyOS بوده و همچنین دارای گواهی HarmonyOS Connect که به آن اجازه می‌دهد با سایر دستگاه‌های HarmonyOS برای تجربه‌ای مرتبط‌تر ادغام شود. سیستم دوربین شامل یک حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی شده که به ویژگی‌هایی مانند حالت Super Night، AI Beauty و AI Snapshot برای عکاسی بهتر، به‌ویژه در شرایط کم نور مجهز است.

این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند که طبق ادعای شرکت می‌تواند تا ۱۳ ساعت تماشای آنلاین فیلم و ۱۱ ساعت مرور ویدیویی کوتاه را پشتیبانی کند. این گوشی همچنین از محافظ شارژ هوشمند برای افزایش طول عمر بهره می‌برد.

از نظر طراحی، گوشی Hi Enjoy 70 دارای طول ۱۶۸.۳ میلی‌متر، عرض ۷۷.۷ میلی‌متر و ضخامت ۸.۹۸ میلی‌متر است و وزن آن حدود ۲۰۲ گرم. این دستگاه در سه رنگ آبی کریستالی، سفید برفی و مشکی نیمه شب موجود است.

Hi Enjoy 70 با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۴۰ دلار) برای نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایتی، ۱۱۹۹ یوان (۱۶۹ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۳۹۹ یوان (۱۹۷ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این مدل اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و قرار بوده از ۶ سپتامبر برای خرید در دسترس باشد.

در دیگر خبرها ویکو، یک برند اکوسیستم تحت هدایت هواوی، رسما از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت در چین رونمایی کرد. این شرکت به خاطر راه‌اندازی مجدد گوشی‌های هوشمند ۴G موجود هوآوی و ایجاد نسخه‌های فعال ۵G شناخته شده است. اکنون گوشی Hi Enjoy 70 Pro ویکو به‌عنوان یک نسخه تغییر نام‌گذاری‌شده از Enjoy 70 Pro که پیشتر عرضه شده بود، وارد بازار می‌شود.

این برند چینی چند ماه قبل (۲۹ مارس ۲۰۲۴) گوشی هوشمند را با طراحی زیبا و جذاب به طور رسمی معرفی کرد. در حالی که این گوشی مقرون به صرفه است، طراحی پریمیومی و باریکی را ارائه می‌دهد که ضخامت آن ۸.۴ میلیمتر و وزن آن ۱۹۹ گرم است. صفحه جلو دارای یک پنل ۶.۷ اینچی LCD بلند است که وضوح Full HD+، صفحه نمایش همیشه روشن و نمایشگر ضد نور آبی را ارائه می‌دهد. گذشته از آن به سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS هوآوی تجهیز شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا