اخبار

گوشی پرچمدار ریلمی ایکس با دوربین سلفی پاپ آپ

بالاخره شرکت Realme گوشی پرچمدار خود بنام Realme X را معرفی کرد. در این گوشی پرچمدار و هوشمند دوربین اصلی و سلفی، پاپ آپ کار گذاشته شده است. بالاخره همگان توانستند که گوشی Realme X را ملاحظه کنند. همچنین نسخه لایت آن همزمان با این گوشی رونمایی شد.

اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵/۶ اینچ با رزولوشن فول اچ دی به همراه با فناوری AMOLED است که حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. از آن جایی که صفحه نمایش این گوشی بریدگی ندارد؛ بنابراین دوربین سلفی پاپ آپ همانند گوشی وان پلاس در آن کار گذاشته شده است. در گوشی Realme X  حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر اپتیکال به کار رفته است.

این ویژگی با قابلیت DSP تلفیق شده و همین فرایند باعث شده قفل نرم افزاری گوشی در سریع ترین زمان ممکن باز شود. از آن جایی که اندازه صفحه نمایش این گوشی پرچمدار در مقایسه با گوشی Realme 3 بزرگ تر است به همین دلیل باتری کوچک تری برای تامین انرژی آن مدنظر گرفته شده است. باتری گوشی Realme X، ۳۷۶۵ میلی آمپر ساعت بوده که با فناوری شارژ سریع VOOC Flash Charge 3.0 خیلی سریع شارژ می شود.

باتری این گوشی در مدت ۳۰ دقیقه و با تکنولوژی شارژ سریع، شارژ شده و کاربر می تواند کارهای خود را از سر بگیرد. یک تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰، قدرت این گوشی پرچمدار را به رخ می کشد. این گوشی هوشمند و پرچمدار در دو نسخه حافظ داخلی ۱۲۸/۶۴ و رم ۶/۴/۸ گیگ به بازار عرضه خواهد شد. دوربین اصلی دوگانه است. دقت دوربین اصلی ۴۸مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.7 و دوربین دوم با دقت ۵ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4 است و نشان می دهد که کلیه تصاویر ثبتی شما باکیفیت بوده و براحتی می توانید آن ها را چاپ کرده و در آلبوم عکس خود نگه دارید. میزان دقت ثبت تصاویر سلفی با دوربین سلفی پاپ آپ، ۱۶ مگاپیکسل است. نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه گوشی، ۲/۹۱ درصد است.

این گوشی علی رغم کیفیت بالای خود با ارقام پایین تری به مردم عرضه می شود و مشخص است که شرکت Realme  این بار به فکر دوستداران گوشی های خود است طوری که بتوانند گوشی های باکیفیت ارزان تری را تهیه کرده و از آن استفاده کنند. عملکرد بسیار بالایی دارد و بنابراین کاربران می توانند کارهای خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند و به همین دلیل است که این گوشی در کشور هند محبوبیت بسیار زیادی دارد.

در حال حاضر بسیاری از وب سایت های فروش آنلاین چینی این گوشی پرچمدار و هوشمند را در فروشگاه های آنلاین خود به معرض نمایش گذاشته اند تا خریداران چینی بتوانند در سریع ترین زمان ممکن آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. در ۲۰ مه همزمان با ۲۵ اردیبهشت این گوشی در هند رونمایی شد و اکنون علاوه بر کاربران چینی، کاربران هندی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

نسخه های مختلف گوشی Realme X براساس مقادیر حافظه داخلی و حافظه جانبی

  • ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی و ۴ گیگا بایت حافظه جانبی: ۲۲۰ دلار
  • ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی و ۶ گیگا بایت حافظه جانبی: ۲۳۰ دلار
  • ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی و ۸ گیگا بایت حافظه جانبی: ۲۶۰ دلار

نسخه های مختلف گوشی Realme X لایت براساس مقادیر حافظه داخلی و حافظه جانبی

  • ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی و ۴ گیگا بایت حافظه جانبی: ۱۷۵ دلار
  • ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی و ۶ گیگا بایت حافظه جانبی: ۱۹۰ دلار
  • ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی و ۶ گیگا بایت حافظه جانبی: ۲۲۰ دلار

این گوشی هوشمند و پرچمدار در ۲۵ اردیبهشت (۱۵ مه ۲۰۱۹) در کشور چین رونمایی شد.


بیشتر بخوانید

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا