اخبار تکنولوژی

گوشی پوکو C75 بزودی از راه می رسد

گوشی پوکو C75 در پایگاه داده IMEI رویت شده است و نشان می‌دهد که پوکو به‌زودی این گوشی هوشمند را رونمایی خواهد کرد. مدل جدید پوکو نسخه تغییر برند Redmi 14C خواهد بود. پوکو C75 بسیار مورد انتظار است اما مشخصاتی مشابه با پوکو C65 قبلی خواهد داشت.

شماره مدل داخلی پوکو “C75 ،”C3N” و “C3NL” است. این مورد برای Redmi 14C با همان شماره مدل داخلی مشابه است. طبق کد منبع HyperOS، C75 دارای پردازنده مدیاتک Helio G81 خواهد بود و اولین دستگاهی خواهد بود که از این تراشه استفاده می‌کند. با این حال، ممکن است در نامگ‌ذاری پردازنده خطایی وجود داشته باشد.

با توجه به اینکه مدل قبلی، C65، مجهز به Helio G85 بود، مطمئناً می‌توان تصور کرد که شیائومی ممکن است نام پردازنده دیگری را برای مدل جدید انتخاب کند. صرف نظر از نام دقیق، این پردازنده مبتنی بر MT6768 خواهد بود و همچنین می‌تواند با عنوان Helio G91 Ultra برچسب‌گذاری شود. در هر صورت انتظار می‌رود عملکرد C75 مشابه عملکرد پوکو C65 باشد.

در ۲۴ جولای، اولین اطلاعات را در مورد Redmi 14C، دقیقاً همان گوشی پوکو C75 به اشتراک گذاشتیم. همه چیز یکسان است، از پردازنده گرفته تا صفحه نمایش، از کیس تا باتری. حتی اسم رمز هر دو دستگاه “دریاچه” است. تنها تفاوت آنها در نام آنهاست.

سایر شماره های مدل ذکر شده در پایگاه داده IMEI مرتبط با C75 عبارتند از:

۲۴۱۰FPCC5I
۲۴۱۰FPCC5G

POCO C75 در چندین بازار از جمله جهانی و هند عرضه خواهد شد. در خارج از جعبه، این گوشی هوشمند از HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ بهره می‌برد. تاریخ دقیق عرضه مشخص نیست، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا