اخبار تکنولوژی

گوشی پوکو F7 زودتر از انتظار رونمایی می شود

در اوایل این ماه، یک گوشی جدید پوکو در پایگاه داده IMEI رویت شد. شایعه شده است که دستگاهی که مدل ۲۴۱۲DPC0AG را حمل می‌کند، پوکو F7 آینده است.

ما در ابتدا در مورد این لیست شک داشتیم، زیرا سری پوکو F6 تنها سه ماه پیش، در ماه می منتشر شد. بنابراین ما انتظار داشتیم که جانشین، سری پوکو F7، تقریباً در همان زمان سال آینده، احتمالاً در سه ماهه دوم ۲۰۲۵، عرضه شود. اما به نظر می‌رسد پوکو در حال تسریع چرخه عرضه سری F در سال جاری است. پس از فهرست IMEI، پوکو F7 ادعایی اکنون گواهی EEC را با همان شماره مدل تضمین کرده است.

در حالی که این گواهی جزئیاتی در مورد سخت افزار یا ویژگی‌های گوشی ارائه نمی‌کند، احتمال اینکه F7 زودتر از آنچه انتظار می‌رفت عرضه شود را افزایش می‌دهد. با نگاهی به الگوهای گذشته، پوکو F6 در ژانویه سال جاری گواهی EEC را دریافت کرد و در ماه می رسماً رونمایی شد. اگر پوکو از استراتژی مشابهی برای F7 پیروی کند، ممکن است در دسامبر شاهد عرضه سری جدید باشیم.

شاید شماره مدل تلفن “۲۴۱۲” پیشتر به این برنامه اشاره دارد، “۲۴” برای سال و “۱۲” برای ماه. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این هنوز فقط یک حدس و گمان است و پوکو هیچ یک از این‌ها را تایید نکرده است. با این وجود، انتظار می‌رود پوکو F7 یک برند جدید از Redmi Turbo 4 برای بازار جهانی باشد. از سوی دیگر، F7 Pro می‌تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از Redmi K80 باشد.

شایعه شده که سری Redmi K80 در نوامبر امسال در چین عرضه می‌شود، بنابراین عرضه در دسامبر برای سری F7 هنوز بسیار امکان پذیر است. فقط این است که شیائومی معمولاً برای معرفی گوشی‌های انحصاری چین خود به بازار جهانی زمان می‌برد. در حالی که ما انتظار داشتیم این الگو ادامه یابد، به نظر می‌رسد تغییری در استراتژی در سال جاری وجود داشته باشد.

گوشی پوکو F7 در نزدیکی

در دیگر خبرها طرفداران شیائومی، برای تغییر بازی آماده شوید. طبق گزارش‌ها، این غول فناوری در حال ساخت دستگاه خاصی در آزمایشگاه خود است و این فقط یک تبلت دیگر نیست. طبق افشای اخیر، شیائومی در حال کار بر روی یک تبلت کامپکت اولد پرچمدار بوده که می‌تواند در سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

این خبر در جامعه فناوری موج زده و به جاه طلبی شیائومی برای ایجاد فضایی منحصر به فرد در بازار تبلت‌های پریمیوم اشاره دارد.  این حرکت نشان دهنده یک تغییر احتمالی در استراتژی تبلت شیائومی است. این شرکت به طور سنتی بر روی ارائه دستگاه‌های با ارزش برای پول تمرکز کرده است، اما یک پرچم‌دار مجهز به OLED می‌تواند آنها را مستقیماً با محصولات برتر اپل و سامسونگ رقابت کند. «اگر ادعاهای مشاور صحت داشته باشد، این تبلت‌ها اولین تبلت‌های شیائومی خواهند بود که به صفحه نمایش OLED مجهز می‌شوند. همچنین انتظار داریم که آن‌ها از چیپ‌ست‌های درجه یک پرچم‌دار استفاده کنند و قیمت آن‌ها بسیار بالاتر از عرضه‌های قبلی شرکت چینی باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا