اخبار تکنولوژی

گوشی پوکو X6 Neo بزودی از راه می رسد

ظاهرا شیائومی قصد دارد به‌زودی یک مدل گوشی هوشمند جدید از برند زیرمجموعه POCO خود را در هند عرضه کند. دستگاه مورد بحث پوکو X6 Neo است که گفته می‌شود ماه آینده عرضه خواهد شد.

این خبر از منبع اطلاعاتی @saaaanjjjuuu می‌رسد که اطلاعات را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته است. او مدعی شد که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال برنامه‌ریزی برای عرضه X6 Neo در ماه آینده است. این بدان معنی بوده که عرضه برای مارس ۲۰۲۴ تعیین شده است. جدا از این، اطلاعات دهنده مشخصات کلیدی و جزئیات قیمت دستگاه آینده را نیز فاش کرد.

این مدل می‌تواند دارای یک صفحه نمایش بلند ۶.۶۷ اینچی AMOLED باشد که رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. طبق گزارشات، بخش سخت افزاری آن به تراشه مدیاتک Dimensity 6080 مجهز شده است. Sanju ادعا می‌کند که گوشی هوشمند جدید از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

پوکو X6 Neo در نزدیکی

در نهایت، قیمت X6 Neo نیز در این توییت ذکر شده است. قیمت این مدل حدود ۱۵۰۰۰ روپیه (۱۸۰ دلار ) است. اگرچه ممکن است این گوشی هوشمند زیر ۱۵۰۰۰ روپیه نیز عرضه شود. برای کسانی که نمی‌دانند، انتظار می‌رود POCO X6 Neo یک Redmi Note 13R Pro ریبرند شده باشد زیرا هر دو دارای شماره مدل‌های مشابه هستند. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر منتظر بمانید.

شیائومی و زیربرندهای آن همیشه سعی دارند مدل‌های متنوعی را معرفی و عرضه کنند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا