اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی A16 خیلی زود رونمایی می شود

ماه گذشته متوجه شدیم که سامسونگ در حال توسعه گلکسی A16 است، جانشین گلکسی A15 که این شرکت سال گذشته عرضه کرد. سپس باتری این گوشی در BIS رویت شد. این تاییدیه نشان داد که محصول اقتصادی محبوب سامسونگ بزودی رونمایی خواهد شد و البته مشخص نیست شامل گلکسی AI می‌شود یا خیر.

 اکنون، لیست گلکسی A16 را در وب سایت EE که یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای شبکه در بریتانیا است، مشاهده کرده‌ایم. همانطور که در تصویر می‌بینید، لیست وجود گوشی هوشمند را تایید می‌کند، نام گلکسی A16 را تایید کرده و هشت نوع از گوشی آینده را نشان می‌دهد. اینها دارای شماره مدل SM-A1660، SM-A166B، SM-A166E، SM-A166M، SM-A166P، SM-A166U، SM-A165F و SM-A165F DSB هستند.

شماره مدل‌هایی که قبل از آخرین حرف یا شماره دارای «۶» هستند، انواع گلکسی A16 5G و آنهایی که دارای «۵» هستند، انواع گلکسی A16 (4G یا LTE) هستند. همانطور که می‌بینید، گلکسی A16 در انواع اتصال ۴G و ۵G در دسترس خواهد بود. شماره‌های مدل SM-A166B، SM-A166E، SM-A166F و SM-A166U تأیید می‌کنند که سامسونگ گلکسی A16 را در ایالات متحده، اروپا و سایر کشورها عرضه خواهد کرد.

گوشی گلکسی A16  در نزدیکی

DUOS در نام نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A16 دارای دو سیم کارت است. افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که این گوشی دارای سه دوربین در عقب، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در قسمت جلو، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی وجود خواهد داشت. درست مانند گلکسی A15، مدل آینده دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد بود.

در دیگر خبرها سامسونگ سری ایربادز گلکسی بادز ۳ را در دو مدل ساده و پرو طی رویداد Galaxy Unpacked پاریس رونمایی کرد. آخرین نسل از هدفون‌های استریو بی‌سیم (TWS) سامسونگ شبیه ایرپادز اپل با پایه‌ها و چراغ‌های Blade دارد که نشان‌دهنده انحراف زیادی از زبان طراحی قبلی این شرکت است. آنها دارای ویژگی حذف نویز فعال (ANC) هستند و دارای  استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP57 هستند. هدفون ساده گلکسی بادز ۳ دارای درایور دینامیک ۱۱ میلی‌متری است در حالی که گلکسی بادز ۳ پرو دارای درایور دینامیک ۱۰.۵ میلیمتری.

سامسونگ Galaxy Buds 3 با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار و Galaxy Buds 3 Pro با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. آنها در رنگ نقره‌ای و سفید موجود هستند. هدفون‌ جدید از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس خواهند بود و از ۲۴ جولای در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

همانطور که گفته شد، سری ایربادز گلکسی بادز ۳ با طراحی جدید عرضه می‌شود. Galaxy Buds 3 استاندارد دارای طراحی باز است، در حالی که Pro از نوع داخل گوش. گلکسی بادز ۳ دارای یک درایور پویا ۱۱ میلیمتری یک طرفه بوده در حالی که گلکسی بادز ۳ پرو دارای یک بلندگوی دینامیک دو طرفه ۱۰.۵ میلیمتری با یک پلنار ۶.۱ میلیمتری است. هر دو مدل دارای سه میکروفون و واحد صدا هستند و ویژگی‌های حذف نویز فعال (ANC) را برای شناسایی صدای اطراف و تنظیم خودکار سطح بهینه نویز و صدا بدون تنظیم دستی ارائه می‌کنند.

گوشی گلکسی A16 در راه است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا