اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی M05 سامسونگ بزودی معرفی می شود

انتظار می‌رود گوشی هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی M05 در اوایل سپتامبر رونمایی شود. در جدیدترین اخبار، صفحه پشتیبانی یک دستگاه سامسونگ با مدل SM-M055F/DS به صورت زنده در هند مشاهده شد. ‘DS’ نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه خواهد شد.

در حالی که صفحه پشتیبانی هیچ جزئیاتی در مورد Galaxy M05 نشان نمی‌دهد، حداقل به عرضه قریب الوقوع دستگاه اشاره دارد. برای یادآوری، جدول زمانی رونمایی این سری تا کنون کمی ناسازگار بوده است. گلکسی M04 (سلف) در دسامبر ۲۰۲۲ رونمایی شد، در حالی که حتی یک گلکسی M03 وجود ندارد. گلکسی M02 در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، که جانشین گلکسی M01 شد که در سال ۲۰۲۰ به فروش رسید.

قابل ذکر است که این گوشی قبلاً در وب سایت صدور گواهی Wi-Fi Alliance و وب سایت صدور گواهی BIS هند نیز ظاهر شده که نشان دهنده وجود دستگاه و پیشنهاد رونمایی قریب الوقوع است. طبق لیست گواهی WiFi Alliance، این گوشی از WiFi دو بانده پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقاء یافته است. بر اساس سوابق این شرکت، می‌توان انتظار داشت که مشخصات مشابه گلکسی A05 باشد.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی PLS LCD با طراحی ناچ برای دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است. در عقب یک سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل وجود دارد. از نظر ساخت و طراحی، این گوشی یک قاب پلاستیکی وسط خمیده با لبه‌های تیز (که خوب به نظر می رسد) و یک پنل عقب پلاستیکی ارائه می‌دهد.

گلکسی M05 یک میان رده نام آشنا

از نظر عملکرد، این دستگاه به تراشه هلیو G85 مدیاتک (۱۲ نانومتر) و حافظه داخلی eMMC 5.1 مجهز شده است. دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی، ضخامت ۸.۸ میلیمتر و وزن ۱۹۵ گرم است.

در دیگر خبرها پس از معرفی سری پردازنده‌های Core Ultra 200V اینتل، سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بوده که رایانه‌ای را با چنین چیپ معرفی کرد و دارای این چیپ‌ست‌های پیشرفته باشد. گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ به تازگی معرفی شده که Copilot+ را با Galaxy AI ترکیب می‌کند.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ سامسونگ، نوت بوک پریمیومی این برند است که برخی از مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد. دارای طراحی باریک و سبک با بدنه فلزی است. ضخامت آن فقط ۱۲.۸ میلیمتر و وزن آن ۱.۶۹ کیلوگرم است. در جلو، این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن WQXGA+ (2880 x 1800) است. این پنل ۵۰۰ نیت حداکثر روشنایی، ۱۲۰ درصد طیف رنگی DCI P3، فناوری Vision Booster و نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ به پردازنده‌های Core Ultra اینتل (سری ۲) و گرافیک Intel ARC، همراه با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD مجهز شد. این سخت افزار تا ۴۷ ترافلاپس NPU را با ۱۷ درصد بهبود در گرافیک نوید می‌دهد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ می‌توانید رجوع کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا