اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی M35 در راه بازارهای بیشتر

گوشی گلکسی M35 سامسونگ با چیپست Exynos 1380 در ماه می راهی برخی بازارهای جهانی خواهد شد. حال سامسونگ به دنبال آوردن این گوشی هوشمند سری M به هند است. تاریخ دقیق عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست اما آمازون از ورود این گوشی خبر داده است. گمان می‌رود که این گوشی در طول فروش روز پرایم آمازون در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. گلکسی M35 5G توسط یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می‌شود.

آمازون از طریق یک بنر در وب سایت خود، عرضه هند گلکسی M35 5G را فاش کرد. احتمالاً در طول فروش روز پرایم آمازون ۲۰۲۴ که قرار است از ۲۰ جولای تا ۲۱ جولای برگزار شود، در دسترس خواهد بود. با این حال، بنر تاریخ و زمان دقیق راه‌اندازی را نشان نمی‌دهد. خریداران علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌های گوشی، روی دکمه «به من اطلاع بده» در وب‌سایت تجارت الکترونیک کلیک کنند.

در برزیل، Galaxy M35 5G با قیمت ۲۶۹۹ BRL (تقریباً ۴۳۴۰۰ روپیه) برای نسخه ۸ گیگابایتی رم + ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می رسد و در رنگ های آبی تیره، خاکستری و آبی روشن ارائه می شود. انتظار می رود سامسونگ این دستگاه را با قیمت مشابهی در هند عرضه کند.

نسخه جهانی گلکسی M35 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل) AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت است. این چیپست هشت هسته‌ای Exynos 1380 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اجرا می‌شود. حافظه داخلی تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.

در بخش دوربین، گلکسی M35 5G دارای سیستم دوربین سه گانه عقب بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای سلفی و چت تصویری، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی M35 در راه بازارهای بیشتر

در دیگر خبرها سری پرچمدار بعدی تبلت سامسونگ موسوم به گلکسی تب اس ۱۰ ممکن است یک عضو کمتر از سال گذشته داشته باشد. طبق گزارش جدیدی از خانه سامسونگ در کره، این شرکت در حال تغییر استراتژی تبلت خود بوده و تنها دو مدل رده بالا را عرضه خواهد کرد: Galaxy Tab S10+ و Galaxy Tab S10 Ultra.

بنابراین، اگر این اتفاق بیافتد، گلکسی تب اس ۱۰ «ساده» وجود نخواهد داشت که به عنوان جانشین گلکسی تب اس ۹ از سال ۲۰۲۳ عمل کند. ما فرض می‌کنیم که این بدان معناست گزینه «ساده» کمترین فروش را در میان سه گانه در سال گذشته داشته است. گلکسی تب اس ۱۰ پلاس دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی خواهد بود، در حالی که اولترا با نمایشگر ۱۴.۹ اینچی همه چیز را فراتر خواهد برد. این دو طرح بسیار مشابه خواهند داشت.

شایعه شده است که Tab S10+ از پردازنده مدیاتک Dimensity 9300+ بهره می‌برد، در حالی که اولترا ظاهراً از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در سراسر جهان پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌ها، تولید هر دو مدل قرار است در ماه جاری آغاز شود و احتمالاً اواخر سال جاری عرضه خواهد شد، بنابراین بعید است که در جریان رویداد فوق‌العاده Unpacked این شرکت که در تاریخ ۱۰ جولای در پاریس برگزار می‌شود، رونمایی شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا