اخبار تکنولوژی

گوشی A55 سامسونگ تاییدیه دیگری دریافت کرد

سامسونگ برنامه‌ریزی کرده به زودی از گوشی A55 در بازار رونمایی کند. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، این گوشی هوشمند اخیراً درز پیدا کرد. اکنون، گزارش جدید در مورد گواهی مالزی نشان می‌دهد که راه‌اندازی آن می‌تواند دقیقاً در نزدیکی باشد.

غول فناوری کره جنوبی Galaxy A55 بر روی پلتفرم گواهی SIRIM ظاهر شد. این تلفن هوشمند دارای شماره مدل SM-A556E/DS بود. متأسفانه، پایگاه داده آنلاین جزئیات دقیق‌تری را در مورد مشخصات آن فاش نکرد. در گذشته، مدل گلکسی A55 سامسونگ در پلتفرم‌های مختلف دیگری مانند TENAA، NBTC، MIIT، FCC، TKDN و غیره دیده می‌شد.

افشای اخیر حتی طراحی Gaaxy A55 آینده را از طریق تصاویر زنده فاش کرد و مشخصات کلیدی را نیز به اشتراک گذاشت. انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باشد. در همین حال، ممکن است در قسمت عقب یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی وجود داشته باشد. شایعه شده که سامسونگ گلکسی A55 دارای پردازنده Exynos 1480 است که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

انتظار می‌رود این شرکت مدل را در رنگ‌های مختلف، یعنی آبی یخی عالی، آبی یاسی عالی و آبی دریایی عالی عرضه کند. تاریخ عرضه رسمی هنوز مشخص نیست، اما گلکسی A55 احتمالا در ماه آینده عرضه خواهد شد. شایان ذکر بوده که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده بوده، بنابراین این خبر را باید شایعه حساب کنید.

گوشی A55 در نزدیکی

در اخباری مرتبطشرکت Samsung Display پیشرفت قابل توجهی در دوام فناوری تاشو داشته است. پنل تاشو ۷ اینچی این برند که در آخرین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو به نمایش درآمده، تست‌های دوام MIL-STD 810G را با موفقیت پشت سر گذاشت. بنابراین گوشی تاشو سامسونگ در آینده بادوام‌تر از همیشه خواهد شد.

این آزمایش‌ها که توسط وزارت دفاع ایالات متحده ایجاد شد، انعطاف‌پذیری تجهیزات را در شرایط سخت ارزیابی می‌کند. دستاورد سامسونگ دیسپلی اولین باری بوده که یک پنل تاشو این گواهی را کسب می‌کند. کارشناس مستقل علوم ایمنی، UL Solutions، این پنل را در یک سری آزمایشات طراحی شده برای شبیه‌سازی محیط‌های سخت قرار داد.

در حالی که تلفن‌های تاشو اغلب به شکننده بودن شهرت دارند، سامسونگ فعالانه در تلاش بوده تا دستگاه‌های خود را بادوام‌تر کند. آنها اولین کسانی بودند که استاندارد IP مقاوم در برابر آب را برای تاشو معرفی کردند و اکنون گواهی درجه نظامی را برای نمایشگرهای خود دریافت نمودند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا